نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لوکس بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. کولر آبی آبسال یکی از محصولات بسیار کم مصرف در حوزه ی  سرمایشی می باشد. کولر های آبی آبسال در دو نوع پشت بامی و بالکنی تولید می شود که به صورت پوشالی، سلولزی و کم مصرف به بازار عرضه می شود. می باشد. بدنه کولر آبی آبسال از جنس ورق گالوانیزه مرغوب ساخته شده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش داده شده تا دارای دوام و عمر طولانی باشد. دارای بدنه مشبک می باشد، و این امر باعث افزایش بازده خنکی می باشد. کولر آبی آبسال با هوادهی قدرتمند مجهز به سیستم جدید آبرسانی هستند. این سیستم که توسط متخصصین آبسال طراحی شده است آب را به صورت یکنواخت روی پوشال ها تقسیم می کند به طوری که باعث افزایش بازده خنکی کولر آبی آبسال گردیده و از ریختن آب بر روی الکتروموتور کولر جلوگیری می کند در نتیجه امکان سوختن الکتروموتور وجود ندارد. در کولر آبی آبسال به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب ، پوشال ها با ضخامت یکسان در تمام سطوح پخش گردیده و با دستگاه های اتوماتیک دوخته شده است به همین علت از ورود گرد و غبار به درون اتاق جلوگیری کرده و هوای خنک و مطبوعی را برای شما به ارمغان می آورد. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله کولر آبی آبسال را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.



:: برچسب‌ها: کولر , کولر آبی , کولرآبی آبسال , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لوکس بلاگ مي توانيد مطالب بيشتري در رابطه با لوازم برقي و محصولات خانگي بخوانيد. كولر هاي گازي همانند ساير لوازم خانه از تنوع بسيار بالايي برخوردار هستند، به‌طوركلي مي‌توان كولر گازي را به سه دسته كلي كه عبارت‌اند از: كولرگازي پنجره‌اي و اسپيلت و ايستاده تقسيم نمود. كولرهاي گازي پنجره‌اي ارزان‌تر هستند اما ميزان مصرف انرژي آن‌ها بسيار بالاست و شرايط نصب خود را دارد. در كنار اين مدل ، حالت‌هاي اسپليت كه دو تكه هستند و يك پنل داخلي و خارجي دارند كه اين مدل خود به دو نوع ايستاده و ديواري تقسيم مي‌شود. از فاكتورهاي مهمي كه مي‌بايست قبل از خريداري محصولات تهويه مطبوع به آن توجه كنيد، ظرفيت كولر گازي و اسپليت است. هر كدام از ظرفيت ها براي يك محدوده خاص با متراژ مشخص طراحي و توليد شده است. كولرهاي گازي بدون هيچ گونه صدا محيطي مملوء از ارامش با هوايي بسيار مطبوع ايجاد مي كند. برخي از مدل هاي كولر گازي علاوه بر تهويه هوا، امكان  تصفيه آن را نيز دارند. اين مدل از كولر گازي براي افرادي كه در شهرهاي صنعتي و آلوده مانند تهران زندگي مي كنند بسيار مناسب است. مهم ترين مزيت كولر گازي، تنظيم خودكار هواي آن ها است. اين دستگاه ها مجهز به سيستمي هستند كه مي توانند هواي فضاي مورد نظر خود را از نظر دمايي حس كنند و بر اساس آن هوا را در چرخش نگه دارند. اين دستگاه ها هر گونه تغيير دما را حس مي كنند و به ترموستات منتقل مي كنند. برخي از مدل هاي كولر گازي داراي فيلتر ضد حساسيت هستند و براي افراد با مشكلات تنفسي بسيار مناسب هستند. براي مشاهده ي پست هاي مرتبط با اين محصول مي توانيد كانال اينستگرام انتخاب سنتر را مشاهده و دنبال كنيد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.



:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , خریدآنلاین , کولر گازی , لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لوکس بلاگ مي توانيد مطالب بيشتري در رابطه با لوازم برقي و محصولات خانگي بخوانيد.

الكترواستيل انواع مختلفي از يخچال و فريزر را براي استفاده هاي مختلف توليد كرده است كه شما مي توانيد نسبت به نوع نياز خود يكي از آن ها را انتخاب كرده و خريد كنيد. تنوع توليد، يكي از فاكتورهاي مهم در يخچال الكترواستيل است كه در ادامه به آن مي پردازيم. از يخچال فريزر هاي الكترواستيل مي توان به : يخچال سايد باي سايد ، يخچال فريزرهاي دوقلو يخساز و بدون يخساز ، يخچال فريزرهاي هتلي كوچك و اداري ، يخچال فريزر دوقلو كابينتي بزرگ ، فريزرهاي تك ، يخچال فريزر هاي كمبي (معمولي) ، يخچال فريزر بالا و عرض پهن ، يخچال شوكيس و درب شيشه اي اشاره نمود.

همان طور كه گفته شد به دليل تنوع بالاي يخچال فريز الكترواستيل ، مي توانيد متناسب با نياز و سليقه خود ، مدل دلخواهتان را انتخاب كنيد. يخچال فريزر الكترواستيل مجهز به انواع تكنولوژي­‌ها، سيستم­‌ها، لوازم جانبي كاربردي و همچنين فيلترهاي تصفيه است. يكي از مهمترين قابليت­‌هاي اين يخچال، وجود دكمه­‌هاي تنظيم ديجيتالي و پنل­‌هاي لمسي اين يخچال است. علاوه بر اين، در مدل‌هاي جديد اين يخچال مصرف انرژي تا حد زيادي بهينه شده است.

 در ادامه نيز به كاربرد و مزيت هاي كلي يخچال فريزر الكترواستيل مي پردازيم:

  • موتور ايتاليايي با طول عمر بالا و صداي بسيار كم
  • ورق هاي استفاده شده از نوع الكتروگالوانايز پيش رنگ كره اي با درخشندگي بالا و مقاومت پانزده ساله نسبت به آسيب و خوردگي
  • كندانسور مخفي و كاملا پشت بسته كه باعث كاهش صداي قابل توجهي شده است.
  • درب محصولات كه با زاويه ي 90 درجه كه از اتلاف انرژي جلوگيري مي كند وزيبايي خاصي به محصولات مي دهد.
  • نوار دور درب قابل تعويض و شستشو
  • داراي يخساز اتوماتيك سه حالته
  • لامپ هاي ال اي دي داخلي
  • سيستم خنك كننده با يون سبز
  • عيب يابي هوشمند
  • قفل كودك
  • تنظيم دما
  • ضد برفك و....

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله يخچال فريزر الكترواستيل را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. براي مشاهده ي فيلم و اطلاعات بيشتر در رابطه با يخچال فريزر الكترواستيل، مي توانيد كانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده نماييد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.



:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , لوازم خانگی , یخچال فریزر الکترواستیل , یخچال الکترواستیل , خرید آنلاین , ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

ما این مطلب را در لوکس بلاگ برای شما آماده کرده ایم تا شما را با بهترین جاروبرقی های موجود در بازار آشنا کنیم، و به شما کمک کند تا مناسب ترین موارد را برای استفاده خود بدست آورید. زمانی که قصد خرید جاروبرقی را دارید، باید بدانید که برای چه محیطی نیاز به خرید جاروبرقی دارید. برای مثال برای جارو کردن خانه های برزگ جاروبرقی های ایستاده پیشنهاد میشود و برای جارو کردن خانه های کوچک و پله ها و… جاروبرقی‌های سیلندری گزینه مناسبی است. جاروبرقی ها در نحوه جذب گرد و غبار متفاوت هستند و در برخی از خصوصیات با یک دیگر تفاوتی دارند؛ زیرا برخی از شرکت ها برای تمایز آنها از سایر رقبا برخی از ویژگی ها و مزایا را اضافه کرده اند، برای مثال بعضی از جاروبرقی ها سیم دار هستند و بعضی بیسم و برخی دیگر با طراحی دستی کار میکنند و برخی ها بسته به ویژگی های هوش مصنوعی به صورت خودکار هستند.

انواع جاروبرقی های تولید شده و موجود در بازار

جاروبرقی سیلندری

جاروبرقی‌های سیلندری همان جاروبرقی های قدیمی هستند که در اکثر خانه های یافت میشوند و برای نظافت زیر مبلمان و برای فضای کوچک و تمیز کردن پله ها را آسان تر می کنند. آنها معمولاً ساکت تر هستند.

جاروبرقی ایستاده

جاروبرقی های ایستاده برای فضا های و خانه های بزرگ کاربرد دارند در این مدل شما میتوانید در حالت ایستاده جارو کنید. جاروبرقی های ایستاده به طور کلی برای گرفتن مو و کرک از فرش نیز بهتر هستند. استفاده از آنها در پله ها، فضاهای تنگ و زیر مبلمان کمی سخت تر است، و اغلب از مدل های سیلندر پر سروصدا هستند.

جاروبرقی کیسه دار

اگر شما به گرد و غبار حساسیت دارید این مدل بهتر است زیرا گرد و غبار در درون یک کیسه‌ی یکبار مصرف قرار می‌گیرد و هیچ تماسی با محفظه جاروبرقی ندارید.

جاروبرقی بی سیم

جاروبرقی‌های بی سیم قابل حمل سبکترین و کوچکترین گزینه برای جارو و تمیز کردن کمد، سطوح مبلمان، خلاص شدن از شر عنکبوت ها در گوشه ها یا گرد و غبار در آستانه های پنجره حتی تمیز کردن فضای داخلی ماشین استفاده می شود.

جاروبرقی بدون کیسه

در مدل دیگر نیاز نیست هر بار کیسه گرد و غبار را تعویض کنید و محفظه یا کیسه تعبیه شده قابل استفاده مجدد است فقط کافی است، پس از پرشدن آن را خالی کنید و سپس آن را سرجایش بگذارید.

 فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع جاروبرقی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع جاروبرقی ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: لوازم خانگی , لوازم خونه , انتخاب سنتر , جارو , جاروبرقی , خریدآنلاین , ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لوکس بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید.

دسستگاه های اسپرسوساز فارغ از سایز و کارکرد خانگی یا کافی شاپ به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طبقه بندی می شوند.

انواع دستگاه اسپرسوساز اتوماتیک

در اسپرسوساز های اتوماتیک تنها کافی است که مقدار کافی قهوه آسیاب شده به اندازه مناسب و آب را وارد محفظه های مخصوص بریزید.مرحله بعد فشرده سازی دانه های قهوه است که باید به صورت کامل برای عصاره گیری مناسب این کار انجام شود. قدم بعدی فشردن دکمه شروع کار است. 25 تا 30 ثانیه بعد قهوه اسگرسوشما اماده است.

انواع دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

در اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک همه چیز مشابه با اسپرسوسازهای اتوماتیک پیش می رود، با این تفاوت که باید خودتان مقدار شات اسپرسو را مشخص کنید.

از قطعات اسپرسوساز می توان به پرتافیلتر، هد گروپ، نازل آب جوش، نازل بخار، آسیاب قهوه داخلی و فیلتر آب اشاره نمود.

پرتافیلتر: پرتافیلتر دارای محفظه ای با مجراهای ریز است که به آن سبد پرتافیلتر می گویند. حجم این سبد بسته به تعداد خروجی های پرتافیلر، متغیر است.

هد گروپ: قسمتی از دستگاه اسگرسوساز است که که پرتافیلتر برای عصاره گیری قهوه به آن متصل می شود. آب از طریق مجراهای هد گروپ، به طور یکسان روی پودر قهوه ی کوبیده شده درون پرتافیلتر می ریزد.

نازل آب جوش: آب جوش را برای مصارف مختلف تامین می کند.

نازل بخار: لوله ای از جنس استیل و دارای چند خروجی برای بخار آب داغ،است. از این بخش برای گرم گردن و فوم گیری از شیر استفاده می شود. فوم گیری شیر همان فرآیند نفوذ هوا به داخل ذرات شیر است.

آسیاب قههوه داخلی: اگر دانه قهوه بلافاله قبل از دم کردن آسیاب شود، کیفیت نوشیدنی قهوه بسیار بالا می رود. پس اگر دستگاه  اسپرسوساز شما آسیاب هم داشته باشد، کاربرد بیشتری دارد و می توان دو محصول را در یک دستگاه داشت. لازم به ذکر است که همه اسپرسوساز ها آسیاب داخلی ندارند و وجود این قطعه، قیمت دستگاه را نیز بیشتر می کند.

فیلتر آب: با وجود فیلتر آب در اسپرسوساز، کیفیت و مزه ی آبی که استفاده می کنید روی طعم نهایی قهوه تاثیر زیادی دارد. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: لوازم خانگی , اسپرسوساز , انتخاب سنتر , لوازم خونه , لوازم آشپزخانه , قهوه , اسپرسو , خریدآنلین , ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لوکس بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. جاروشارژی ها با توجه به سبکی و راحتی، می توانند جایگزین مناسبی برای جاروهای برقی باشند. جاروهای شارژی همان طور که از نامشان پیدا است ، نیازی به پریز و سیم برق ندارند و برای تمیز کردن جاهای که با جاروبرقی دشوار است به راحتی می توان استفاده کرد.مثلا برای تمیز کردن پله ها ، کمد دیواری و انباری و همچنین برای تمیز کردن داخل خودرو نیز کاربرد دارد. جاروهای شارژی که ظرفیت بیشتری دارند، کیسه های قابل تعویض دارند که باعث می شود محفظه دستگاه دیر به دیر تخلیه شود. بعضی از نمونه های جاروهای شارژی دومنظوره هستند که قابلیت مکش آب و خاک را دارند. در هنگام خرید جاروشارژی به مکش ، عمر باتری ، میزان صدا، ظرفیت و نوع طراحی آن نیز باید توجه کرد. در ادامه بیشتر با انواع و نحوه کارایی جاروشارژی آشنا می شویم. جاروشارژی به سه دسته کلی تقسیم می شود: جاروشارژی ایستاده جاروشارژی دسته دار( عصایی )، جاروشارژی با محفظه خلاء، جاروشارژی دسته دار کوچک، جارو شارژی رباتی و... .

جاروشارژی ایستاده: جاروشارژی ایستاده از نوع جاروشارژی دسته دار بلند است، که معمولا دارای یک اهرم تنظیم دسته اند که می توان با توجه به سطوح و مکان هایی که قصد تمیز کردن آن را دارید برای راحتی و سهولت کار طول و زاویه دسته را تنظیم کرد.

جاروشارژی دستی: جاروهای شارژی دستی کوچک هستند و یک دسته کوتاه دارند. این جاروها برای تمیزکاری سریع و فوری کاربرد خوبی دارند؛ مثل تمیز کردن سطوح و مبلها و... .

جاروشارژی عصایی: این نوع جاروها قابلیت مانور بالا و قدرت تمیزکنندگی بسیار خوبی دارند. ازآنجایی که این نوع جاروها داری وزن کم و سبک هستند و همچنین بدون سیم و با باتری کار می کنند، می توانید به راحتی  برای تمیز کردن جاهای که جارو برقی به آن نقاط نمی رسد، بکار برد.

جاروشارژی با محفظه خلاء: این مدل جاروهای شارژی از نظر فیزیکی شباهت زیادی به جاروهای برقی دارند. این جاروها یک محفظه بزرگ خلاء برای جمع آوری آشغال ها دارند. بدنه آن چرخدار است تا به راحتی حرکت کند. یک لوله و دسته بلند منعطف دارند.

و....

برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع جارو شارژی ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: لوازم خونه , لوازم خانگی , خرید آنلاین , انتخاب سنتر , جاروشارژی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لوکس بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. کولر گازی در واقع یک موتور گرمایی است که گرما را از محیط سرد به محیط گرمتر یا بیرون انتقال می دهد. کولر گازی تی سی ال طبق تکنولوژی های روز دنیا و با رعایت جدیدترین استانداردها تولید و روانه بازار های بین المللی می شوند. همچنین کولر گازی تی سی ال در ظرفیت های مختلف هوا دهی و با قدرت خنک گنندگی زیادی تولید می شوند. کولر گازی تی سی ال در مدل های ایستاده ، پرتابل و دیواری تولید شده که می تواند برای هر سلیقه و محیطی مناسب باشد. تکنولوژی های به کار رفته در کولر گازی تی سی ال سبب می شود که هوای محیط در کوتاه ترین زمان ممکن به میزان بسیار مطلوبی خنک شود و میزان مصرف انرژی آن نیز بهینه باشد. دریچه هایی که در کولر گازی تی سی ال تعبیه شده اند ، بسیار زیبا و درخشان بوده و از کارایی بالایی برخوردار می باشند . این دریچه ها می توانند فضای اطراف شما را از هر گونه آلودگی موجود در فضا برطرف نموده و آن را پاکسازی نمایند. از دیگر ویژگی و مشخصات کولر گازی تی سی ال می توان به : دارای ریموت کنترل ، مصرف کم انرژی برق ، دارای ظرفیت های مختلف ، سیستم سرمایش قوی و گرمایش کولر گازی ، سر و صدای کم ، دارای کمپرسور روتاری مناسب برای هر نوع اقلیم آب و هوایی و متنوع بودن مدل های آن اشاره نمود. برای مشاهده ی پست های مرتبط با این محصول می توانید کانال اینستگرام انتخاب سنتر را مشاهده و دنبال کنید.



:: برچسب‌ها: لوازم خانگی-انتخاب سنتر-کولر گازی-کولر گازی تی سی ال-محصولات سرمایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()