نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در دنیای مدرن امروزی که همه چیز بر پایه تکنولوژی بنا شده است، برای با خبر شدن از اخبار روز دنیا و یا برای سرگرمی و تفریح و یا حتی مشاهده فیلم و سریال های روز، نیازمند گیرنده های دیجیتالی با کیفتی هستیم تا اوقات فراقتمان را به بهترین نحو در کنار خانواده بگذرانیم. دوو یکی از برند های با کیفیت و پر قدرت، در تولید لوازم خانگی است که در کنار محصولات خود تلویزیون نیز تولید می کند. این برند با ظرافت و دقت بسیاری محصولات الکتریکی خود را روانه بازار کرده و به کیفیت خود بسیار اهمیت می دهد. از مهم ترین ویژگی این دسته از تلویزیون دوو، میزان مصرف بسیار پایین آن هاست که اقتصادی و مقرون به صرفه عمل کرده است و باعث محبوبیت بیشتر در بین کاربران شده است. سطح انرژی این محصول در رده A قرار گرفته است. طراحی برخی از تلویزیون ها، بدون فریم است که آن را کاربردی تر کرده و باعث شده است به هر دکوراسیون و چیدمان خانه ای زیبا بیاید. دوو برای راحتی خانواده های دارای بچه های کوچک، به فکر طراحی قفل کودک برای محصولات خود کرده است تا شما دیگر نگران بهم ریختن ترتیب برنامه ها و شبکه های خود نباشید. برخی از مدل تلویزیون های دوو قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارا می باشند تا شما راحت تر و با آرامش خاطر بیشتری به مشاهده برنامه های مورد علاقه خود بپردازید. اکثر تلویزیون های تولیدی این برند دارای پنل IPS هستند تا در برابر ضربه و فشار مقاوم باشن. این تلویزیون های دوو از قدرت صدایی بالایی برخوردارند که شما را از ساندبار بی نیاز می کنند و در نتیجه هزینه های شما را نیز کمتر می کنند. دارای مقدار قابل توجهی ورودی HDMI و USB جهت ضبط برنامه های مختلف برای مشاهده در زمان دلبخواه می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

بیشل یکی از برند های تایوانی با کیفیت و با دوام است که در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد و پنکه نیز تولید می کند. برند بیشل حساسیت بسیار زیادی بر روی ظاهر محصولات تولیدی خود دارد و توجه بسیاری به آن ها می کند. بیشل پنکه های خود را در مدل های مختلفی ماننده رومیزی، ایستاده، سقفی، دیواری و.... تولید و به بازار عرضه می کند.  نسل جدید پنکه های بیشل در تابستان یار دیگر شما است تا از مطبوع بودن دمای پیرامون خود لذت ببرید. با توجه به حجم این مدل پنکه ها بیشتر مناسب برای استفاده در اتاق های نه چندان بزرگ، مغازه ها و یا محیط ادارات است.  از ویژگی های خاص پنکه بیشل می توان به طراحی ساده و زیبا، موتور کم صدا، امکان تنظیم ارتفاع، ریمونت کنترل برای دسترسی راحت تر از راه دور، نمایشگر دیجیتال، بدنه ی فلزی، محافظ حرارتی برای افزایش طول عمر و بازدهی پنکه و تایمر چهار ساعته که باعث می شود بعد از 4 ساعت پنکه به طور خودکار خاموش می شود اشاره کرد. پنکه های بیشل دارای سیستم چرخش دورانی با دایره چرخش مناسب و وسیع و پرتاب باد فوق العاده، که خنکی یکنواختی را به وجود می آورد که احساس راحتی و آرامش را در تابستان های داغ برای شما و خانواده محترم به ارمغان می آورد. محفظه فلزی این پنکه را می توان چرخاند و به حالت های دلخواه نیز تنظیم کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

با شروع فصل تابستان یکی از محبوب ترین وسایل سرمازا در مناطق گرمسیری، کولرهای گازی می باشند. در حقیقت کولر گازی ها بهترین حالت کارایی یک سیستم تهویه مطبوع سرمایش و گرمایش را نمایش می دهند. زیرا تا پیش از عرصه این محصول، وسایل دیگری مانند پنکه، کولر آبی و بخاری تنها برای گرمادهی یا سرمادهی محیط استفاده می‌شد. به همین دلیل است که در چند سال گذشته و با ورود گرما و سرمای طاقت فرسا در فصول تابستان و زمستان خرید کولر گازی با استقبال قابل توجهی روبه‌ رو شد.  با توجه به محبوبیت بالای کولرهای گازی، برندهای زیادی به تولید و طراحی این محصولات پرداختند که در این بین برند هایسنس توانست بسیار خوش بدرخشد. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از باکیفیت ترین کولرهای گازی هایسنس یعنی، کولرگازی 30000 هایسنس بپردازیم.

این مدل از کولر گازی هایسنس با مجهز بودن به کمپرسور روتاری، از قدرت بالایی در خنک کنندگی محیط برخوردار می باشد. کولر گازی 30000 هایسنس از فیلتر 4 لایه بهره‌ مند است و قابلیت کارکرد کم‌ صدا را دارد. از دیگر مزایای این مدل برخورداری از ریموت کنترل است که تنظیم و کنترل دستگاه را از راه دور به‌ راحتی ممکن کرده است.  از مشخصه های مهم کولر گازی هایسنس 30000 می توان به نمایشگر جلوی پنل داخلی ، ریموت کنترلر ، پنل باز و بسته شونده با قابلیت شستشتو ، فیلتر پلی پروبلین قابل شسشتو ، کنترل سه حالته ی سرعت فن پنل و حالت اتوماتیک ، سیستم تنظیم اتومات جهت پرتاب باد عمودی ، تنظیم اتومات جهت پرتاب باد افقی ، خاموش کردن نور نمایشگر پنل کولر گازی هایسنس ، وجود حالت حرفه ای خواب، عملکرد هوشمند، دارای عملکرد حداکثری، نمایشگر کمپرسور، ریست اتومات دستگاه و قابلیت کارکرد تا 55 درجه اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

کولرگازی 18000 جی پلاس یکی از کاربردی ترین محصولات جی پلاس است که در دو حالت سرمایش و گرمایش کارمی‌کند. این کولر گازی مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت از دو قسمت داخلی و خارجی به وجود آمده است. قسمت خارجی کولرگازی 18000، وظیفه‌ی خنک ‌کردن گاز را برعهده دارد که این قسمت معمولا بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود.  یونیت داخلی دستگاه نیز دارای طراحی زیبایی می باشد. این قسمت معمولا در داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد را برعهده دارد. کولرگازی 18000 جی پلاس از گاز R410 بهره می برد که این گاز موجب آلودگی محیط زیست و آسیب رساندن به لایه اوزون نمی شود.همچنین کولرگازی 18000 جی پلاس، مجهز به کمپرسورهوشمند اینورتر می باشد که این قابلیت علاوه بر یکنواختی سرمایش و گرمایش، موجب کاهش مصرف برق می‌شود. علاوه بر اینها، کولرگازی جی پلاس با پخش و پرتاب چهارجهته باد، یکنواخت ‌ترین و مطلوب ‌ترین هوا را در تمامی نقاط محیط به وجود می آورد. کولرهای هوشمند جی پلاس، مجهز به حسگرهای حرارتی می باشند که به کمک این حسگر ها می توان، دما و شرایط محیط را مورد بررسی قرار داد و سرعت فن را متناسب با آن تنظیم کنند. کمپرسور به کار رفته در اسپلیت دیواری جی پلاس از نوع روتاری است که می تواند تا دمای 60 درجه سانتیگراد را تحمل کند.
کولر گازی های اسپلیت جی پلاس قادر است دمای محیط را تشخیص داده و فعالیت خود را به صورت خودکار بر اساس آن تنظیم کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

با ورود به فصل گرما، بیشتر افراد به فکر خریداری سیستم های سرمایشی برای منزل و یا محل کار هستند. اما در بین تنوع بسیار زیاد محصولات و برند های مختلف، پنکه ها یکی از مقرون به صرفه ترین و اقتصادی ترین محصولات هستند. چرا که به دلیل انرژی کم، اقتصادی تر از کولر های گازی و به دلیل جا به جایی راحت و سبک، بهتر از کولر های آبی عمل می کنند. ویداس یکی از شرکت های داخلی در تولیدات لوازم خانگی می باشد که پنکه نیز یکی از تولیدات با کیفیت این برند ایرانی است. این برند در تولید پنکه های خود از ظرافت بسیار و دقت بالایی استفاده کرده است و همچنین استفاده از متریال و مواد اولیه  با کیفت همیشه اولویت آن بوده است.  یکی از مهم ترین ویژگی پنکه های ویداس سه منظوره بودن آن ها است که از آن ها هم به صورت ایستاده، رومیزی و دیواری می توان استفاده کرد. همچنین این پنکه ها تنها دارای دو حالت اعم از حالت سکون، چپ و راست می باشد. پنکه های ویداس دارای حداکثر 5 پره می باشند که این پره ها قادر به پراکنده کردن باد خنک از چهار جهت مختلف هستند. توان مصرفی پنکه های ویداس بسیار کم بوده و حداقل 60 وات است. ویژگی که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است داشتن تایمر برای راحتی مصرف کنندگان از پنکه است و حجم باددهی آن نیز حدود 65 متر مکعب می باشد. این دسته از پنکه ویداس دارای سه عدد پایه مختلف می باشند که در زمان های مختلف و با کاربرد های مختلف می توان از آن ها استفاده نمود. و دارای قابلیت نسیم ساز و به اصطلاح تغییر اتوماتیک سرعت پنکه است و دارای ریموت کنترل می باشد که کنترل کردن از راه دور را برای مصرف کنندگان به ارمغان میاورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

با شروع فصل تابستان، کولرهای گازی به جزء جدایی ناپذیر از زندگی همه ما تبدیل می شوند. برند گری یکی از برندهای تولید کننده ی کولرهای گازی بسیار با کیفیت می باشد.کولر گازی های گری دارای انواع پنجره ای، پرتابل، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی، ایستاده، مولتی پنل ساده و پیشرفته (GMV) می باشد شرکت گری در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، پیستونی و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند. کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی می باشد. در رابطه با کولرگازی 18000 گری باید گفت که این کولرگازی یکی از با کیفیت ترین تولیدات این برند می باشد که دارای عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد که می توان از آن برای متعادل سازی هوا در فصول سرد و گرم سال استفاده کرد. این مدل از کولر گازی گری دارای قابلیت تصفیه هوا می باشد و شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل از راه دور آن را کنترل کنید این مدل کولر گازی به عنوان رقیبی سرسخت با برند های معتبر دیگر شناخته می شود .کولرگازی 18000 اینورتر گری دارای نمایشگر ال ای دی مخفی بر روی یونیت داخلی (پنل) بوده و نیز دارای نمایشگر ساعت می باشد.کولر گازی و اسپلیت اینورتر گری مدل آی کول (iCool) داری قابلیت حات خواب راحت، تایمر و سیستم عیب یاب خودکار می باشد. از دیگر ویژگی های کولر گازی گری می توان به سازگاز بودن با ولتاژ های مختلف، بهره مندی از گاز مبرد، تکنولوژی کنترل هوشمند و کم صدا بودن اشاره کرد. کولر گازی 18 هزار کمپانی گری دارای مزایا و امکانات پیشرفته‌ ای است که می تواند محیطی مطبوع و خنک، عاری از هرگونه آلودگی و آرامش ‌بخش برای شما ایجاد کند. همچنین شما می توانید کولر گازی گری را با بهترین قیمت از انتخاب سنتر مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی خریداری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

یکی از محصولات پرفروش و بسیار کارآمد برند جی پلاس، یخچال فریزر بالا 28 فوت جی پلاس می باشد. این مدل از یخچال فریزر بالا در مدت زمان کمی که وارد بازار لوازم خانگی ایران شد توانست رقابت خوبی با رقبای خارجی خود داشته باشد. یکی از ادعاهای کمپانی جی پلاس در رابطه با این مدل یخچال فریزر بالا، صدای بسیار کم این محصول است. به طوری که شعار این کمپانی در رابطه با این محصول این است که، با خرید یخچال جی پلاس نگران خواب کودکانتان نباشید. استفاده از موتور اینورتر در تولید این یخچال فریزر بالا موجب شده تا قدرت خنک کنندگی این یخچال بسیار مطلوب و کار کرد آن بسیار پر قدرت و سطح صدا در این کمپرسور بسیار کاهش پیدا کند.  یکی از امکانات فوق العاده در یخچال فریزر بالا 28 فوت جی پلاس، یخ ساز اتوماتیک آن است که این ویژگی قطعا در فصل تابستان کاربرد زیادی پیدا خواهد کرد. بنابراین شما می توانید با خرید یخچال فریزر بالا جی پلاس نگران روزهای گرم تابستان نباشید. همچنین وجود گارانتی 18 ماهه قطعات این دستگاه نیز از دیگر دلایل انتخاب این محصول توسط خریداران می باشد. از ویژگی این مدل از یخچال جی پلاس می توان به سیستم گردش هوای چندگانه، سمایش سریع در یخچال فریز، عملکرد هوشمند تنظیم بهینه دما در یخچال فریزر و محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی اشاره کرد.  قابلیت گردش هوای چندگانه در این مدل از یخچال فریزر بالا جی پلاس باعث می شود تمام بخش های یخچال به صورت یکپارچه سرد شود که به تازه ماندن مواد غذایی کمک می کند همچنین فن آوری انجماد سریع تعبیه شده در یخچال جی پلاس باعث می شود غذا خیلی سریع منجمد شود و از آسیب رسیدن به بافت مواد غذایی جلوگیری می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 | نظرات ()