راهنمای خرید نوشیدنی ساز گرم
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

نوشيدني سازها با قابليت هاي ارزشمندي كه دارند شما را در تهيه نوشيدني هايي مانند قهوه، چاي، آبميوه و اسموتي ها كمك مي كنند. اين محصولات با يكديگر تفاوت دارند و با توجه به نياز شما نوشيدني مورد نظرتان را در زماني كوتاه براي شما آماده مي كنند. در مقاله راهنماي خريد نوشيدني ساز قصد داريم تا شما را با دستگاه هاي قهوه ساز و اسپرسوساز و كتري برقي و كارايي و مزيت هاي هر يك از آن ها آشنا كنيم.

قهوه ساز

به طور كلي قهوه سازها به دو دسته برقي و دستي تقسيم مي‌ شوند و معمولا براي هر روش تهيه قهوه هر دو نوع اين دستگاه ها وجود دارد.

قهوه ساز فيلتري

روش كار قهوه سازهاي فيلتري به اين صورت است كه ابتدا قهوه پودر شده را داخل فيلتر كاغذي يا فلزي ريخته و سپس آن را درون قيف دستگاه قرار مي‌ دهند. پس از اين مرحله آب سرد در مخزن آب دستگاه ريخته مي ‌شود كه پس از روشن كردن دستگاه و رسيدن به نقطه جوش مستقيما به درون قيف هدايت مي‌ شود. معمولا در قسمت خروجي اين دستگاه ها يك قوري شيشه ‌اي يا سراميكي قرار دارد كه پس از ريخته شدن آب جوش بر روي قهوه آسياب شده، قهوه آماده شده درون آن ريخته مي ‌شود ،پس از اتمام كار دستگاه، قهوه آماده است مي توانيد به اندازه مورد نياز درون ليوان يا فنجان خود بريزيد و آن را سرو كنيد.

كتري برقي

كتري برقي يكي از وسايل برقي و ضروري در زندگي امروزي به شمار مي ‌آيد كه براي جوشاندن آب مورد استفاد قرار مي ‌گيرد. كتري برقي ساختمان پيچيده و خاصي ندارد، و تقريبا دستگاه ساده ‌اي به حساب مي‌ آيد و به طور كلي از دو قسمت كتري و پايه تشكيل شده است. كتري برقي با تبديل انرژي الكتريكي به گرما در زماني بسيار كمتر در مقايسه با روش‌ هاي سنتي، آب جوش را براي تهيه انواع دمنوش ها، چاي، قهوه و حتي پخت ‌و پز در اختيارمان قرار مي‌ دهد و از اين طريق باعث صرفه جويي در انرژي و زمان مي ‌گردد. قبل از انتخاب يك كتري برقي بايد مشخص كنيد كه جهت چه نوع استفاده‌ اي و براي چه تعدادي قرار است از آن استفاده شود. ظرفيت كتري برقي‌ ها در بازار بين  1 تا 5/2 ليتر است. كتري برقي ‌هاي موجود در بازار عموما از جنس پلاستيك، شيشه نشكن، استيل ضد زنگ و يا تركيبي از اين‌ ها هستند.

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله انواع دستگاه نوشيدني ساز را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. براي مشاهده فيلم در رابطه با انواع نوشيدني سازها مي توانيد كانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده كنيد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , قهوه ساز , اسپرسوساز , شهر لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: