قهوه ساز
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

قهوه يكي از نوشيدني‌ هاي مورد علاقه مردم است كه از ساليان قبل مصرف مي ‌شود و مراحل دم آوري آن متفاوت است و چند سالي است كه با وجود قهوه ساز مردم از روش‌ هاي دم آوري نوين استفاده مي‌ كنند و قهوه ساز دستي جاي خود را به قهوه سازهاي برقي داده‌ اند. قهوه ساز برقي كه از آن با نام قهوه ساز قطره ‌اي هم ياد مي ‌شود، يكي از آن مدل ‌هايي است كه به طور گسترده در شركت‌ ها و منازل مشاهده مي ‌شود. علاوه ‌بر طرز كار ساده، يكي از مزيت‌ هاي اين دستگاه اين است كه براي استفاده از آن نيازي نيست كه آب را از قبل بجوشانيد، زيرا پس از روشن كردن دستگاه، آب به آرامي جوش مي‌ آيد و بر روي محل قرارگيري قهوه سرازير مي ‌شود. قيمت قهوه ساز با توجه به نوع كاربري، نوع دم آوري و عصاره ‌گيري ‌ها، گنجايش و ويژگي ‌هاي جانبي مشخص مي ‌شود و تغيير مي‌ كند، در هنگام خريد دستگاه قهوه ساز سعي كنيد مدلي را بخريد كه نهايت استفاده را از آن كنيد.

ويژگي هاي دستگاه قهوه ساز

بخش بسيار مهم توليد يك فنجان قهوه عالي فيلتر آب است. فيلتر آب باعث حذف كلر و مواد اضافي از آب ورودي به قهوه ساز مي شود و در نتيجه طعم قهوه بسيار خوشايند خواهد بود. از ويژگي قهوه ساز خوب ميزان سهولت كار با آن است. همچنين عملكرد مكث يكي ديگر از ويژگي هاي ديگر دستگاه قهوه ساز است. بهترين دستگاه بايد به شما امكان دهد بدون هيچ مشكلي هرگونه وقفه اي را در صورت نياز انجام دهيد. باز هم ، از سرگيري مجدد نبايد به هيچ وجه با مشكل رو به رو شود. بهترين قهوه ساز همچنين بايد قادر به حفظ گرماي خوبي باشد.

نكات مهم هنگام خريد قهوه ساز برقي

  • بودجه مد نظر شما

قيمت دستگاه قهوه ساز متناسب با بودجه شما اولين نكته اي است كه بر روي انتخاب شما تاثير مي گذارد. با در نظر گرفتن قدرت خريدتان مي توانيد بهترين قهوه ساز را انتخاب كنيد.

  • داشتن آسياب

ويژگي يك دستگاه قهوه ساز خوب، توجه به داشتن آسياب كننده قهوه است. در ايران پيدا كردن قهوه با خلوص بالا بشدت مشكل است بخاطر همين اگر قهوه ساز شما داراي آسياب كردن دانه قهوه است مي توانيد به آساني قهوه خود را درون آن ريخته و با فشار دادن دكمه پاور قهوه دلخواه خود را درست كرده و از آن لذت ببريد.

  • مخزن قهوه دستگاه قهوه ساز

اين وسيله براي قرار دادن قهوه در درون آن ساخته شده است كه اغلب جنس آنها از فلز و پلاستيك با كيفيت ساخته شده است ولي قهوه سازهايي كه از مخزن بي كيفيت ساخته شده هستند از مخازن كاغذي براي ريختن قهوه در آن تعبيه شده است.

  • مخزن آب دستگاه قهوه ساز

مخزن آب دستگاه مشخص مي كند كه شما قادر به ساختن چند فنجان قهوه براي چند نفر هستيد پس هر چقد ظرفيت مخزن آب دستگاه زياد باشد براي افراد زيادي مي توانيد قهوه درست كنيد.

  • تايمر اتوماتيك خاموش كردن دستگاه قهوه ساز

وجود اين ويژگي در دستگاه قهوه ساز باعث امنتر شدن دستگاه و محيط زندگي مي شود. اين ويژگي به شما كمك مي كند دستگاه بعد از درست كردن قهوه يا با ريخته شدن قهوه داخل فنجان به طور اتوماتيك خاموش شود.

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله دستگاه قهوه ساز را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. براي مشاهده فيلم درباره انواع قهوه سازها مي توانيد كانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده كنيد.





:: برچسب‌ها: قهوه ساز , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: