راهنمای خرید قهوه سازها
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

بسياري از افراد روز خود را با نوشيدن قهوه شروع مي كنند و شروع فعاليت ‌هاي روزانه آن ها با صرف يك فنجان قهوه است. اگر شما هم جزء اين دسته افراد هستيد، بهترين پيشنهاد براي كاهش هزينه‌ هاي بلند ‌مدت و حفظ برنامه‌ هاي روزانه ‌تان خريد قهوه ساز است. با داشتن يك دستگاه قهوه ساز در خانه به راحتي مي ‌توان زمان نوشيدن قهوه را مديريت كرد و ميزان غلظت نوشيدني خود را شخصي ‌سازي كرد. در ادامه مقاله به نكات قبل از خريد يك دستگاه قهوه ساز مطلوب مي پردازيم:

مهم ترين نكات قبل از انتخاب و خريد قهوه ساز

  • انتخاب بر حسب سليقه

اولين نكته در خريد و قيمت قهوه ساز، انتخاب بر حسب سليقه مي باشد. برخي از افراد ترجيح مي دهند قهوه سازي را انتخاب كنند تا همه كارها را با دستان خود انجام دهند. يعني صفر تا صد دم كردن قهوه را دستي بر عهده بگيرند. خب انجام اين كار به طور حتم زمان و ظرافت زيادي را به خرج مي دهد و براي خانم هاي خانه دار اين گزينه مناسب است. اما اگر علاقمند هستيد كه در زمان كمتري قهوه آماده كنيد، انتخاب شما بايد قهوه ساز برقي نوع قطره اي باشد. زيرا تنها وقتي كه از شما خواهد گرفت فقط ريختن آب در مخزن و ريختن پودر قهوه در دستگاه مي باشد. اما اگر در طول روز قهوه زياد ميل مي كنيد، انتخاب قهوه ساز نوع برنامه پذير انتخاب بهتري است.

  • توجه به تعداد و ظرفيت خروجي قهوه

نكته بعدي كه بسيار مهم است توجه داشتن به خروجي و ظرفيت قهوه مي باشد. مثلا اگر شما يك زوج هستيد ديگر نياز نيست اسپرسوساز بزرگ خريداري كنيد. با توجه به نياز شما به قهوه بايد دستگاه با ظرفيت مناسب خريداري كنيد. زيرا خروجي تهيه قهوه در قهوه سازها يكسان نبوده و از يك فنجان تا يك قوري چند نفره در هر دم آوري آماده مي شود.

  • حجم دستگاه

قبل از خريد ابتدا بايد مكان قرارگيري دستگاه را مشخص كنيد. ميزان قرار گيري با توجه به فضاي در اختيار مشخص مي شود. مثلا قرارگيري در ميز آشپزخانه، يا قرار گيري در داخل كابينت كه بايد حتما به آن توجه داشته باشيد

  • قابليت برنامه پذيري

قهوه سازهاي موجود در بازار در دو نوع دستي و غير دستي موجود هستند كه با توجه به نياز مي توانيد آن را خريداري كنيد. اگر جز آن دسته از افرادي هستيد كه ميل به نوشيدن قهوه در شما زياد است و يا عموما خانواده پرجمعيتي هستيد و ديد و بازديد در خانه شما زياد است مي توانيد نوع برنامه پذير را انتخاب كنيد. عموما با استفاده از پنل هاي لمسي و يا بكارگيري WiFi مي توان قهوه ساز را روشن و آن را براي دم كردن قهوه آماده كرد.

  • انواع فيلتر قهوه

نوع فيلترهاي بكار رفته در هر قهوه ساز با يكديگر فرق مي كند كه بايد به آن نيز توجه ويژه داشته باشيد. فيلترهاي موجود در دستگاه يا ثابت هستند و يا از نوع يكبار مصرف مي باشند. قطعا نوع ثابت براي افرادي كه علاقمند به هزينه دادن اضافي نباشند، انتخاب خوبي است.

  • قدرت الكتريكي و بخار دستگاه

قدرت موتور بكارگيري شده در دستگاه هاي برقي قطعا در كيفيت و بهبود قهوه توليدي اثر گذار مي باشد. زيرا مي تواند دماي آب را به خوبي بالا برده و گرماي مناسب را براي تهيه قهوه به ما بدهد. اما جز دوم دستگاه، مربوط به فشار بخار آب مي باشد كه قطعا در طعم قهوه تاثير بسزايي داشته و براي تهيه كاپوچينو و كف شير مي تواند اثر گذار باشد.

  • نوع پرتافيلترها

سطح كيفي هر دستگاهي با نوع پرتافيلتر آن مشخص مي شود. پرتافيلتر از يك دسته پلاستيكي و بدنه استيل ساخته مي شود و ميزان وزن آن بر استقامت دستگاه تاثير گذار خواهد بود. دو نوع سبد پرتافيلتر وجود دارد كه يكي به صورت فشرده بوده كه پودر را در ظرف خود فشار داده و ديگري غير فشرده مي باشد.

  • طراحي و جنس بدنه قهوه ساز

قطعا مهم ترين نكته در خريد قهوه ساز نوجه به جنس و طراحي بدنه دستگاه مي باشد. زيرا طراحي هاي زيبا و دلربا باعث حفظ دكوراسيون خانه شده و جنس بدنه نيز به طور مستقيم به طول عمر آن ارتباط خواهد داشت. معمولا استفاده از بدنه استيل ضد زنگ بهترين انتخاب مي باشد.

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله محصولات نوشيدني ساز را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. براي مشاهده فيلم درباره انواع محصولات نوشيدني ساز مي توانيد كانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده كنيد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از شهر لوازم خانگي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.

 





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , قهوه ساز , قیمت قهوه ساز , خرید قهوه ساز , خرید آنلاین قهوه ساز , قیمت آنلاین قهوه ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: