عملکرد و کیفیت تلویزیون سونی
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

تلويزيون هاي سوني به عنوان با كيفيت ترين و هوشمندترين تلويزيون هاي موجود در بازار به شمار مي آيند. هر يك از مدل ‌ها و دسته بندي ‌هاي تلويزيون سوني  در ابعاد گوناگون طراحي و توليد شده و مخاطب مي ‌تواند متناسب با ابعاد فضايي كه قصد دارد كه تلويزيون را در آن قرار دهد دستگاه متناسبي را انتخاب و خريداري كنيد.

تلويزيون‌ هاي LED و K4 سوني در سايزهاي 49، 55، 65، 75 و 85 توليد شده و دستگاه هاي تلويزيون متفاوتي از انواع مدل ‌ها و سري‌ ها در اين ابعاد توليد مي ‌شوند. همچنين تلويزيون‌ هاي OLED سوني در ابعاد 55، 65 و 77 اينچ و همچنين مدل‌ هاي مختلف توليد مي ‌شوند و تلويزيون ‌هاي Full HD فقط در سايز 50 اينچ توليد و به بازار عرضه مي شوند. تلويزيون‌ هاي K4 را با نام Ultra HD يا UHD نيز مي‌ شناسند. تكنولوژي K4 براي وضوح و كيفيت تصاوير، نوعي فناوري نوظهور است و رزولوشني برابر با 3840 در 2160 پيكسل و در مجموع 8 ميليون پيكسل دارد. بنابراين وضوح و شفافيت تصوير K4 در حدود 4 برابر بهتر از تصاوير Full HD است. نوع بلندگوها و اسپيكرهاي به كار رفته در تلويزيون‌ هاي سوني Acoustic Multi-Audio  مي ‌باشد. برخلاف اكثر اسپيكرهاي تلويزيون، تصاوير و صدا در هماهنگي كامل از سراسر صفحه نمايش پخش مي ‌شود و تجربه هيجان انگيزي را به وجود مي ‌آورد و ما فقط مي ‌توانيم در مورد كيفيت سوني بگوييم كه واقعا فوق العاده است. تلويزيون هاي سوني داراي پردازنده هاي حرفه اي هستند كه بيشتر موارد از پردازنده نوع XR استفاده كرده اند. اين پردازنده ها در حال حاضر حرفه اي ترين نوع پردازنده در بازار مي باشند كه قدرت تحليل بسيار عالي در داده هاي وارده را دارند. تلويزيون‌ هاي سوني به سيستم عامل Android TV مجهز شده ‌اند و امكانات و برنامه‌ هاي كاربردي بسياري را پشتيباني مي ‌كنند.

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله تلويزيون سوني را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. براي اطلاعات بيشتر در رابطه با فروشگاه انتخاب سنتر مي توانيد يوتيوب انتخاب سنتر را دنبال كنيد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , قیمت تلویزیون , تلویزیون سونی , ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: