بررسی تلویزیون سونی
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

تلويزيون سوني با توجه به كيفيت ساخت بالا، كيفيت تصوير فوق العاده و عمر مفيد بسيار بالاي صفحه‌ي پنل همواره مورد توجه بسياري از مشتريان قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد.

خريد تلويزيون سوني مي تواند يك انتخاب هوشمندانه باشد چون علاوه بر كيفيت بالاي تلويزيون هاي سوني، امكانات و تكنولوژي هاي فوق العاده اي در اختيار شما قرار مي دهند. سوني از جمله شركت هايي است كه تلويزيون هاي خود را در قيمت هاي مختلف ارائه داده تا براي هر بودجه اي مناسب باشند، البته قيمت تلويزيون هاي سوني نسبت به ديگر شركت ها كمي بالاتر است و علت آن هم قطعات با كيفيتي است كه در ساخت آن ها استفاده مي شوند. جديدترين تلويزيون اولد سوني داراي سيستم عامل اندرويد به همراه دستيار صوتي گوگل Google Assistant و كروم كست Chromecast مي باشد و جزء تلويزيون هوشمند به حساب مي آيد.

سوني تلويزيون‌هاي خود را در سايزهاي بسيار متنوع از 43 اينچ تا 85 اينچ عرضه مي كند اما تلويزيون هايي كه اكثرا در ايران وارد مي شود از سايز 55 اينچ تا 85 اينچ را در بر مي گيرد.

چرا تلويزيون سوني؟

اگر اهل بازي كردن و فيلم ديدن هستيد تلويزيون سوني بهترين انتخاب براي شماست چون حركت و موشن را به بهترين نحو مديريت مي كند و اينپوت لگ بسيار پايين دارند. قابليت بزرگنمايي تصوير يكي ديگر از ويژگي هاي تلويزيون سوني مي باشد كه در آن موفق عمل كرده است و تصاوير توليد شده در آن فوق العاده واضح و روان هستند.  تلويزيون سوني براي اتصال به كنسول PS4 و ايكس باكس وان بهترين انتخاب است و كاملا با كنسول هماهنگ مي شود و كيفيت تصاوير فوق العاده اي را ارائه مي دهد. پس اگر به دنبال كيفيت تصوير در تلويزيون هستيد سوني Sony اولين و بهترين انتخاب شماست.

قابليت لوكال دايمينگ

لوكال دايمينگ يكي از آيتم‌ هايي است كه به تازگي بسيار مورد توجه قرار گرفته و در تلويزيون‌ هاي سوني نيز از آن استفاده شده است. لوكال دايمينگ مي‌ تواند با كم كردن ميزان نور صفحه نمايش در مناطق تيره، رنگ ‌هاي تيره را با كيفيت بهتري به نمايش بگذارد. از اين رو وجود اين قابليت در تلويزيون ‌هاي سوني موجب گشته تا فشار كم‌ تري به صفحه نمايش وارد شده و بخش‌هاي تيره با كيفيت مناسب ‌تري ارائه شوند.

شهر لوازم خانگي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله اسپرسوساز را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. براي ارتباط بيشتر با پشتيبانان فروشگاه انتخاب سنتر مي توانيد، توييتر انتخاب سنتر را دنبال كنيد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , تلویزیون سونی , قیمت تلویزیون سونی , خرید تلویزیون سونی , قیمت آنلاین تلویزیون سونی , خرید آنلاین تلویزیون سونی , ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: