بررسی تلویزیون سامسونگ و سام الکتریک
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

تلويزيون سامسونگ

به طور كلي تلويزيون هاي سامسونگ در ايران بر پايه ي سه فناوري عرضه مي شوند كه اين موضوع به طور مستقيم بر قيمت تلويزيون سامسونگ تاثير بسزايي دارد. در مقاله سامسونگ يا سام الكتريك كدام را انتخاب كنيم؟ بيشتر در رابطه با اين دو محصول پر فروش صحبت كرده ايم.

تلويزيون LCD سامسونگ

تلويزيونLED  سامسونگ

تلويزيون QLED سامسونگ

تلويزيون هوشمند سامسونگ چيست؟

در كل تلويزيون هاي سامسونگ را به دو دسته هوشمند و غير هوشمند تقسيم مي كنيم. در تلويزيون هاي غير هوشمند، شما با محدوديت هاي زيادي روبرو هستيد و رابط كاربري نيز از امكانات كمتري برخوردار است. به همين دليل شما در تلويزيون هاي غير هوشمند، به كدك هاي كمتري براي پخش ويدئو دسترسي داريد. علاوه بر اين امكان استفاده از اپليكيشن هاي استريم و پخش آنلاين فيلم در اين تلويزيون ها وجود ندارد. ضمن اينكه به علت محدوديت هاي كنترل، علي رغم امكان دسترسي به مرورگر در بسياري از اين تلويزيون ها، كاربري دشوار آن باعث شده تا طرفداران زيادي پيدا نكنند. در مقابل در تلويزيون هاي هوشمند شما به انبوهي از امكانات دسترسي داريد. تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ از يكي از محصول خود سامسونگ، سيستم عامل و رابط كاربري تايزن استفاده مي كنند. شما در اين سيستم عامل، به امكان گشت و گذار آن در صفحات وب، تماشاي آنلاين فيلم در سايت ها و اپليكيشن هاي استريم فيلم، امكان نصب اپليكيشن هاي سرگرمي و بازي و كاربردي، پخش آنلاين و آفلاين موسيقي، پخش فرمت هاي مختلف فيلم با زيرنويس و امكان انتخاب صوت و زيرنويس هايس مختلف در فيلم، امكان انتقال و اشتراك گذاري تصوير از موبايل و كامپيوتر به تلويزيون، و بسياري موارد ديگر دسترسي داريد. لازم به ذكر است كه تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ اولين نمونه هاي Smart TV به شمار رفته و پس از عرضه اين محصولات و استقبال كاربران، ديگر كمپاني ها نيز گام در اين عرصه گذاشتند. تلويزيون هوشمند درست مثل تلفن هوشمند عمل مي كند. اين محصول قادر است سرويس هاي مختلف اينترنتي را از طريق تلويزيون به كاربران ارائه دهند.

تلويزيون سام الكتريك

تلويزيون سام الكتريك به عنوان يك برند كاملا ايراني با قيمت مناسب نسبت به ساير برندهاي موجود در بازار لوازم خانگي و صوتي تصويري به عنوان يك تلويزيون مقرون به صرفه از نظر قيمت و مجهز به ويژگي هاي برتر محسوب مي شود.

  • برخورداري از فناوري ماشين زمان يا Time Shift براي ضبط برنامه‌ هاي در حال پخش و به عقب برگرداندن زمان برنامه مورد نظر
  • پشتيباني از سيستم‌ عامل اندرويد و امكان اتصال پوشي‌هاي موبايل هوشمند به تلويزيون
  • برخورداري از گيرنده‌هاي ديجيتال DVB-T۲ و پشتيباني از شبكه‌هاي HD ايراني
  • پشتيباني از سيستم پخش صداي دالبي
  • پشتيباني از خروجي اپتيكال
  • پشتيباني از سيستم بلوتوث
  • برخورداري از قفل كودك

اطمينان از كيفيت كالا يكي از موارد مهمي است كه در خريد لوازم خانگي مورد توجه كاربران است و فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهاي قانوني اين اطمينان را به شما عزيزان مي دهد كه تمامي كالاهاي موجود در اين فروشگاه از مبادي رسمي و قانوني تامين شده اند و داراي كيفيت و ضمانت نامه مي باشند. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , تلویزیون , خرید تلویزیون , خرید آنلاین تلویزیون , تلویزیون سامسونگ , تلویزیون سام الکتریک , خرید آنلاین تلویزیون سامسونگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: