قابلیت‌های به کار رفته در انواع پلوپز بیم
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

یکی دیگر از محصولات کاربردی که در آشپزخانه‌های مدرن کاربرد بالایی در بین بانوان دارد، انواع پلوپز است. برند بیم با توجه به فعالیت گسترده‌ای که در حوزه تولید انواع لوازم خانگی دارد، توانسته جدیدترین مدل‌های محصولی را در این دسته بندی عرضه کند. طرح‌های جدید و مدرن از پلوپزهای بیم با توجه به نیاز افراد به این محصول طراحی و ساخته شده‌اند. در ادامه به بررسی مشخصات کلی در این محصولات خواهیم پرداخت.

 

ویژگی‌های کاربردی در انواع پلوپز بیم

هر کدام از مدل‌های عرضه شده پلوپز بیم توانسته کار پخت و پز را برای افراد بسیار راحت کند. این محصولات قابلیت پخت انواع برنج با ته دیگ، حلیم، انواع سوپ‌ها، ماکارونی، پاستا و بسیاری از غذاهای دیگر را در مدت زمان بسیار کوتاهی دارد. با وجود این همه امکانات، قیمت پلوپز های بیم بسیار متنوع بوده و شما میتوانید با بررسی آنها بهترین انتخاب را در پایان داشته باشید.

پلوپزها یک دستگاه بسیار کاربردی برای بانوان و افراد شاغل به شمار می‌آیند چون تایم تهیه غذا را بسیار کوتاه‌تر از حد معمول می‌کنند. توان مصرفی و قدرت ولت از جمله مشخصه‌های این محصولات به شمار می‌آیند که در دستگاه‌های مختلف پلوپز، متفاوت می‌باشند. امکان تنظیم دما و تایمر آن باعث می‌شود تا کنترل بیشتری روی پخت و تهیه هر کدام از غذاها داشته باشید.

طراحی و ساخت محصولات

یکی از ویژگی‌های قابل توجه در انواع پلوپز بیم، طراحی ظاهری آنها است که کاملا مدرن و با توجه به شرایط کاربران صورت گرفته است. استفاده از پنل و نمایشگر لمسی در این پلوپزها باعث شده است تا بتوان مراحل پخت انواع غذاها از جمله برنج را به راحتی مشاهده کرد. طراحی پنل لمسی و صفحه دیجیتالی در هر کدام از مدل‌های پلوپز نیز متفاوت و با توجه به ابعاد و طرح کلی محصول است. مواد به کار رفته در بدنه این پلوپزها کاملا مقاوم است. برای قسمت بیرونی این پلوپزها از موادی مثل استیل ضد زنگ و مواد پلاستیکی نسوز استفاده شده است. بخش داخلی پلوپز نیز که شامل یک کاسه و یا دیگ برای پخت و تهیه انواع غذاها می‌باشد از مواد نسوز و نچسب استفاده شده است. این مواد باعث بالا رفتن کیفیت مواد غذایی هنگام پخت و ماندگاری بالای پلوپز برای مدت زمان طولانی می‌شود.

 

در طراحی و ساخت انواع محصولات بیم از تنوع طرح و رنگ برای رضایت کاربران با سلیقه‌های مختلف استفاده شده است. در انواع پلوپز بیم نیز از این قابلیت برای ایجاد حق انتخاب کاربران متناسب با سلیقه و دیزاین آشپزخانه استفاده شده است. رنگ‌های کاربردی که در ساخت پلوپزهای این برند مشاهده می‌شود معمولا سفید، مشکی و طوسی هستند که به صورت ترکیبی یا تک رنگ به کار می‌روند.

سخن پایانی

شاید برای شما هم سوال باشد که از بین این همه برند لوازم خانگی کدام یک بهترین است و از کجا بهترین قیمت زودپز ، پلوپز ، آرام پز و یا سایر لوازم پخت و پز را پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر، با سابقه بیش از 5 سال در این زمینه ، دارای طیف گسترده ای از لوازم خانگی است که شما میتوانید با مراجعه به آن ، بهترین برندها در همه دسته های لوازم خانگی را مشاهده کرده و به بررسی و مقایسه هریک بپردازید و در پایان با مشاوره رایگان در این زمینه بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: