ساید بای ساید های 28 فوت بوش و مزایای آن
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در این بخش از سری مطالب ارائه شده در مورد برند و محصولات شرکت بوش در نظر داریم به بررسی ساید بای ساید های 29 فوت بوش و مزایای آنها بپردازیم تا بیش از پیش با این محصول با کیفیت آشنا شوید.

شرکت بوش یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی در بازار داخلی کشور است. انواع محصولات بوش با بکارگیری جدیدترین قابلیت‌های روز دنیا طراحی و ساخته شده‌اند. در این دسته بندی به بررسی کلی ویژگی‌های ساید بای ساید های 28 فوت می پردازیم.

 

ویژگی‌های ظاهری و نمای بیرونی مدل‌های ساید بای ساید 28 فوت بوش

در تمام مدل‌های ساید بای ساید بوش به ویژگی‌ها و نمای ظاهری محصولات توجه ویژه‌ای شده است. چون یخچال از جمله محصولاتی است که دیزاین آن به صورت مستقیم در دکوراسیون آشپزخانه تاثیرگذار است. جنس بدنه ساید بای سایدهای بوش از جنس استیل ساخته شده است که در برابر رطوبت آشپزخانه مقاومت بالایی دارند. در بیشتر مدل‌های ساید بای ساید 28 فوت بوش از آبریز و یخساز روی بدنه محصول استفاده شده است که از سادگی آن می‌کاهد. ارتفاع آبریز و یخساز به گونه‌ای طراحی شده است تا بتوان لیوان‌های بزرگ و پارچ‌های آب را نیز برای برداشتن یخ و پر کردن آب به کار برد. یکی دیگر از قابلیت‌های ظاهری منحصر به فرد در مدل‌های مختلف ساید بای ساید 28 فوت بوش، کاربرد هوم بار است. قابلیت طراحی و کاربرد هوم بار برای قرار دادن نوشیدنی‌ها در آن است. در این صورت بدون باز کردن درب اصلی یخچال می‌توانید نوشیدنی‌های مورد نیاز خود را بردارید.

 

کاربرد قابلیت‌های مدرن در ساید بای ساید بوش

یکی از موارد مهم در انواع محصولات بوش، کارکرد قابل توجه آن است. در مدل‌های مختلف ساید بای ساید‌های این شرکت نیز می‌توان این قابلیت را مشاهده کرد. ماندگاری بالای مواد غذایی در داخل ساید بای سایدهای بوش دلیلی بر کارکرد فوق العاده این محصولات است. این ماندگاری به دلیل کارکرد بالای موتور، سیستم سرمایشی و خنک کننده یخچال است. موتور به کار رفته در تمام محصولات این دسته بندی از نمونه‌های نسل جدید است. کمپرسور اینورتر علاوه بر تولید قابل توجهی هوای سرد، میزان مصرف انرژی را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد. سنسورهای تنظیم نوسانات دمایی در تمام قسمت‌های فضای داخلی مدل‌های ساید بای ساید 28 فوت بوش به کار رفته‌اند. این سنسورها با تولید هوای سرد باعث ایجاد یک دمای یکسان در قسمت‌های مختلف بخش یخچال و فریزر می‌شوند. این ویژگی باعث تازگی بیشتر و ماندگاری بالای مواد غذایی مختلف می‌شود. از دیگر قابلیت‌های مدرن در مدل‌های ساید بای ساید بوش می‌توان به انجماد سریع مواد غذایی در بخش فریزر اشاره کرد. با کاربرد این ویژگی مواد غذایی مختلف از جمله مواد گوشتی به سرعت به نقطه انجماد رسیده و ارزش غذایی خود را از دست نمی‌دهند. قابلیت نوفراست که باعث جلوگیری از ایجاد برفک در یخچال می‌شود نیز یکی دیگر از موارد مهم در این محصولات است.

 

خرید ساید بای ساید بوش

تمام مدل‌های ساید بای ساید برند بوش را می‌توانید از طریق سایت فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر مشاهده کنید. توضیحات کامل محصولی در مورد هر کدام از مدل‌ها در صفحه محصولی قرار داده شده است. در چنین شرایطی کاربران می‌توانند با آگاهی بهتری نسبت به خرید هر کدام از مدل‌های 28 فوت بوش در دسته بندی ساید بای ساید اقدام کنند. کارشناسان فروش مجموعه انتخاب سنتر نیز به صورت تمام وقت آماده ارائه راهنمایی های لازم هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: