همه چیز دررابطه با خردکن برقی
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در فارسی بلاگ مي توانيد محصولات بيشتري در خصوص لوازم خانگي بخوانيد.

چند سالي است كه لوازم برقي آشپزخانه به كمك خانم ها آمده و با سرعت بخشيدن به كارها آشپزي را براي خانم ها راحت تر كرده است. شايد در گذشته خرد كردن سبزي ، مغزيجات و ساير مواد غذايي كار سخت و دشواري بود. اما امروزه و با كمك انواع مختلف خرد كن هاي برقي اين كار به راحتي انجام مي شود. از مزيت هاي مهم خردكن برقي صرفه جويي در زمان مي‌ باشد و براي كساني كه مي ‌خواهند كارهايشان هرچه سريع تر در آشپزي انجام شود، گزينه بسيار خوبي مي ‌باشد. در ادامه ي مطلب با ما همراه باشيد تا به بررسي خردكن ها بپردازيم و مهم ترين نكات در انتخاب بهترين قيمت خردكن را به شما معرفي كنيم.

به طور كلي خردكن ها به دو نوع خردكن دستي و خردكن برقي تقسيم بندي مي شوند.

 خردكن برقي: اين دسته از خردكن‌ هاي موجود در بازار كه به صورت اختصاصي با انرژي برق و به واسطه تيغه و قدرت موتور تعبيه‌ شده در بدنه فعاليت مي‌كنند، كاربري آسان‌ تر و حرفه ‌اي ‌تري را در اختيار كاربر قرار مي‌دهند تا هيچ دردسري حين خرد كردن انواع مواد غذايي، سبزيجات، ميوه‌ها و غيره پيش نيايد.

خردكن دستي: خردكن ‌هاي دستي هم از تيغه‌ هاي خاص خودشان تشكيل شده‌ اند و بايد با استفاده از قدرت دست، مواد غذايي مورد نظر را خرد كرد. استفاده از دستگاه ‌ها، ممكن است باعث خستگي كاربر شود و كاربري حرفه ‌اي و آساني را به همراه نداشته باشد.

براي خريد بهترين مارك خردكن برقي نوع تيغه اهميت زيادي دارد. اكثر تيغه‌ها از استيل ضد زنگ ساخته شده‌اند چرا كه در برابر خوردگي و زنگ زدگي مقاومت بسيار زيادي دارند. از آن جا كه تيغه با بسياري از مواد غذايي بسيار مرطوب مانند پياز و گوجه فرنگي در تماس خواهد بود، بهتر است مطمئن شويد كه تيغه در برابر زنگ زدگي مقاوم است. استيل ضد زنگ نه تنها در برابر رطوبت مقاوم است بلكه استحكام بالايي دارد و نگهداري آن نيز آسان است. بالا بودن قدرت و توان موتور در دستگاه هاي برقي باعث افزايش سرعت آن خواهد شد. سرعت بالاي دستگاه به مفهوم انجام سريع تر كارها مي باشد. جنس ظرف يا مخزن خردكن ها مي تواند از شيشه يا پلاستيك شفاف باشد. ظروف از جنس شيشه عمر طولاني تري دارند اما در مقابل وزن دستگاه را بالا مي برند. جنس شيشه اي داراي سلامت بالايي مي باشد و بر مواد تاثير بدي نمي گذارد.

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله خردكن را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. براي مشاهده فيلم در رابطه با انواع مدل هاي خردكن مي توانيد كانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده كنيد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , خردکن , خرد کن , خردکن برقی , خرد کن برقی , خرید آنلاین خردکن برقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: