بررسی سرخ کن بدون روغن
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در تبیان بلاگ مي توانيد مطالب بيشتري در رابطه با لوازم خانگي بخوانيد. با اينكه به آن سرخ كردن بدون روغن مي‌ گويند اما بعضي از آن­ ها مقدار اندكي روغن مي ­خواهند، سرخ كن هاي بدون روغن به هيچ وجه غذا را سرخ نمي ‌كنند.بلكه اين دستگاه ها از فن‌ ها و مكانيسم‌ هاي گرمايشي استفاده مي‌ كنند كه به آن‌ها اجازه مي‌ دهد مانند يك اجاق همرفتي عمل كنند كه در آن هواي گرم به سرعت در اطراف سبد يا سيني پخت و پز چرخش مي­ كند. اگر از اين دستگاه بسيار پر كاربرد استفاده مي‌ كنيد، متوجه خواهيد شد كه غذاي سرخ ‌شده شما كاملا مشابه به غذاي سرخ ‌شده است، اما بدون روغن.

سرخ كن هاي بدون روغن با قابليت انتقال گرما به غذا و همان جريان همرفتي كه در فرهاي فن دار وجود دارد اقدام به پختن غذا مي نمايند. هواي داغ جريان يافته در اين دستگاه روي پخت سريع غذا تاثير گذاشته و باعث مي‌ شود تا غذا در زمان بسيار كوتاهي پخته شود. اين سرخ كن ها نيز داراي سبدهاي سوراخ داري هستند تا جريان هواي گرم بتواند از تمام قسمت‌ هاي غذاي شما عبور كرده و هر چه سريعتر باعث پختن آن شود. به دليل استفاده از جريان هوا براي پختن غذا در اين سرخ كن ها به آن ها هواپز نيز گفته مي شود. اصلي ترين قطعه اين هواپزها المنت هاي حرارتي هستند كه با قدرت زياد گرما را به غذا مي رسانند.

سرخ كن هاي بدون روغن با قابليت انتقال گرما به غذا و همان جريان همرفتي كه در فرهاي فن دار وجود دارد اقدام به پختن غذا مي نمايند. هواي داغ جريان يافته در اين دستگاه روي پخت سريع غذا تاثير گذاشته و باعث مي‌ شود تا غذا در زمان بسيار كوتاهي پخته شود. اين سرخ كن ها نيز داراي سبدهاي سوراخ داري هستند تا جريان هواي گرم بتواند از تمام قسمت‌ هاي غذاي شما عبور كرده و هر چه سريعتر باعث پختن آن شود. به دليل استفاده از جريان هوا براي پختن غذا در اين سرخكن ها به آن ها هواپز نيز گفته مي شود. اصلي ترين قطعه اين هواپزها المنت هاي حرارتي هستند كه با قدرت زياد گرما را به غذا مي رسانند.

شهر لوازم خانگي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله سرخ كن را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لواززم خانگی , سرخکن , سرخ کن , خرید سرخ کن , ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: