ماشین لباسشویی بوش سری 8 و ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در تبیان بلاگ مي توانيد مطالب بيشتري در رابطه با لوازم برقي و محصولات خانگي بخوانيد. ماشين لباسشويي بوش سري 8 از نظر ظاهر شبيه به سري 6 مي باشد اما با ظاهري كمي لوكس تر توجه داشته باشيد كه تمام مدل هاي اين سري تنها در كشور آلمان مونتاژ مي شود اما تفاوت اصلي آن با سري 6 در اين است كه شركت بوش از جديدترين تكنولوژي ها و برنامه هاي شستشو به همراه برنامه هاي لكه بري بسيار متنوع تر در آن مورد استفاده قرار داده است كه همين موضوع نيز باعث شده قيمت ماشين لباسشويي بوش سري 8 به نسبت بالاتر از ديگر مدل ها باشد اين سري از ماشين لباسشويي بوش داراي ظرفيتي معادل 8 و يا 9 كيلوگرم مي باشند. دور خشك كن در ماشين لباسشويي بوش سري 8 به 1600 دور در دقيقه مي رسد. ماشين لباسشويي بوش سري 8 كه به صورت سفيد و استيل توليد مي شود و داراي يك پنل تركيبي است كه به صورت تاچ و مكانيك كار مي كند به اين صورت كه برنامه هاي شستشو بر روي يك پيچ مكانيكي قرار دارد و ديگر آپشن ها بر روي پنل لمسي قرار گرفته شده است. مدل هاي قرار گرفته شده در اين سري با كد WAW شروع مي شود، اما به خاطر داشته باشيد كه ماشين هاي لباسشويي بوش سري 8 داراي بالاترين تكنولوژي ها و بيشترين برنامه شستشو و برنامه هاي لكه بري مي باشد كه باعث اختلاف قيمت بسيار زيادي در بين مدل ها شده است.

همانطور كه در بالا نيز به آن اشاره كرديم بالاترين مدل هاي بوش در سري 8 قرار دارد اما اگر ظاهر براي شما اهميت زيادي دارد و به دنبال يك مدل لوكس و لاكچري با ظاهري متفاوت براي منزل خود هستيد به شما ماشين لباسشويي بوش سري Home Professional را پيشنهاد مي كنيم كه از نظر فني دقيقا شبيه به همان سري 8 مي باشد اما با ظراهري لوكس تر. به اين صورت كه پنل ماشين لباسشويي بوش سري Home Professional با استفاده از استيل ديزاين شده است كه باعث شده ظاهري لوكس تر به خود بگيرد. درب اين ماشين لباسشويي نيز به صورت دو جداره طراحي شده است و لوگوي بوش بر روي آن خونمايي مي كند تمام مدل هاي اين سري با كد WAY شروع مي شود، اما اگر ظاهر براي شما اهميت زيادي ندارد و بيشتر مشخصات فني آن براي شما ملاك است مي توانيد سري 8 را انتخاب كنيد چراكه تفاوت قيمت ماشين لباسشويي بوش سري هوم پروفشنال براي داشتن ظاهري لوكس تر است.

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله ماشين لباسشويي بوش را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. براي مشاهده فيلم در رابطه با انواع ماشين لباسشويي بوش مي توانيد كانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده كنيد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , ماشین لباسشویی , ماشین لباسشویی بوش , لباسشویی بوش , لباس شویی بوش , خرید آنلاین , خرید آنلاین ماشین لباسشویی بوش , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: