عملکرد سرخ کن بدون روغن (هواپز)
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لیمو بلاگ مي توانيد محصولات بيشتري در خصوص لوازم خانگي بخوانيد. انواع و مدل ‌هاي مختلفي از سرخ‌كن ‌ها با توجه به ظرفيت، نحوه كاركرد، سايز و ابعاد، دستگاه نمايش مربوط به وضعيت و ساير امكانات و لوازم جانبي در بازار وجود دارد، بنابراين كاربر بايستي با توجه به نيازهاي خود و همچنين در نظرگيري عواملي همچون ميزان گنجايش، توان و قدرت مصرفي مناسب، نوع تنظيمات از لحاظ دستي و يا ديجيتالي بودن(صفحه نمايش) و آپشن‌ها و لوازم جانبي موجود در دستگاه سرخ كن بدون روغن از قبيل گريل، سبد دو قلو، كفگير و موارد ديگر نسبت به انتخاب و خريد اين مدل از لوازم خانگي اقدام نمايند.

سرخ كن بدون روغن ( هواپز )

در اين نوع از سرخ‌كن‌ ها از جريان همرفتي به منظور انتقال گرما به غذا استفاده مي‌شود. وجود المنت حرارتي با قدرت فوق‌العاده در زمينه‌ي گرم‌كردن هواي داخل سرخ‌كن نقش مهمي ايفا مي‌كند. همچنين به كارگيري فن در اين دستگاه به منظور انتقال هر چه بهتر گرما به غذا و كاهش قابل توجه در مدت زمان پخت صورت گرفته‌است. استفاده از هواي داغ به جاي روغن فراوان در زمان سرخ‌كردن مواد غذايي دليل كاربرد نام هواپز براي اين مدل از لوازم خانگي مي‌باشد. چنين دستگاه‌هايي براي آماده‌سازي غذا تنها به يك قاشق غذاخوري روغن و يا حتي كمتر نياز دارند. از مزاياي سرخ كن بدون روغن (هواپز) مي توان به چند كاره بودن، تغيير در سرعت فرآيند آشپزي، كاربرد و شستشوي آسان و كاهش مصرف انرژي مي توان اشاره نمود.

شهر لوازم خانگي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله سرخ كن را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , سرخ کن , عملکرد سرخکن , خرید سرخ کن , خرید سرخکن , فروشگاه آنلاین لوازم خانگی , خرید آنلاین سرخ کن , ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: