بررسی انواع سرخ کن
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لوکس بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. سرخ کن ها لوازم بسیار کاربردی هستند که عملیات پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی را سرعت بخشیده و آسان تر کرده اند. در حال حاضر سرخ کن ها از نظر برند، کاربرد و قیمت دارای تنوع زیادی در بازار لوازم خانگی می باشند.

  • استفاده از سرخ کن معمولی

سرخ کن های معمولی دستگاه های اولیه هستند که برای سرخ کردن مواد خوراکی به کار گرفته شده اند. اساس کار این دستگاه ها بر اساس غوطه وری غذا در روغن است.  به این حالت که باید در آنها غذا باید به صورت کامل در روغن غوطه ور بماند. این سرخ کن ها دارای سبد های سوراخ داری هستند که  بعد از اتمام مراحل پخت به راحتی می توانید با استفاده از این سبد ها غذای سرخ شده را از دستگاه بیرون بکشید. داغ بودن روغن عامل اصلی پختن مواد غذایی در این دستگاه است. غذاهای سرخ شده در سرخ کن های معمولی معمولا بسیار ترد شده اما به دلیل استفاده زیاد روغن معایب بسیار زیادی هم به همراه دارند.

  • استفاده از سرخ کن بدون روغن

سرخ کن های بدون روغن با قابلیت انتقال گرما به غذا و همان جریان همرفتی که در فرهای فن دار وجود دارد اقدام به پختن غذا می نمایند. هوای داغ جریان یافته در این دستگاه روی پخت سریع غذا تاثیر گذاشته و باعث می‌شود تا غذا در زمان بسیار کوتاهی پخته شود. این سرخ کن ها نیز دارای سبدهای سوراخ داری هستند تا جریان هوای گرم بتواند از تمام قسمت‌ های غذای شما عبور کرده و هر چه سریعتر باعث پختن آن شود. به دلیل استفاده از جریان هوا برای پختن غذا در این سرخکن ها به آن ها هواپز نیز گفته می شود. اصلی ترین قطعه این هواپزها المنت های حرارتی هستند که با قدرت زیاد گرما را به غذا می رسانند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله سرخ کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , سرخ کن , سرخکن , خرید سرخ کن , خرید آنلاین سرخکن , خرید آنلاین سرخ کن , ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: