قهوه ساز و اسپرسوساز
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در این صفحه می توانید مطالب بیشتری در رابطه با این محصول بخوانید. قهوه را می ‌توان یک نوشیدنی معجزه‌ آسا برای شروع روز و یا رفع خستگی در میانه روز دانست. در این مطلب قصد داریم علاوه بر تفاوت اسپرسوساز و قهوه ‌ساز، به نحوه دم‌ آوری قهوه با دستگاه ‌ها و همچنین مزایا و معایب آن ها بپردازیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای نوشیدن یک فنجان قهوه مطلوب تجربه کنید.

تفاوت اسپرسوساز و قهوه ‌ساز در نوع قهوه‌ تولیدی ‌شان است. اما در هرصورت دستگاه‌ های اسپرسوساز دارای جوانب مثبت بسیار زیادی هستند که استفاده از آن‌ها را برای کاربران مبتدی و حرفه ‌ای بسیار دلچسب می‌کند.

مزایای دستگاه اسپرسوساز شامل موارد زیر است:

  • می ‌توان با کمک دستگاه اسپرسوساز قهوه‌ های متنوعی درست کرد.
  • اغلب دستگاه‌ های اسپرسوساز دارای بازوی بخار برای گرم کردن و ساخت فوم شیر هستند.
  • اسپرسوساز در مدت 20 تا 30 ثانیه می‌تواند یک قهوه اسپرسو درجه‌ یک آماده کند.
  • برخی از دستگاه‌ های اسپرسو دانه ‌های قهوه را نیز آسیاب می‌کنند.
  • می‌توان به کمک این دستگاه قهوه اسپرسو لایه‌ لایه تهیه کرد.

تفاوت اسپرسوساز و قهوه ساز در نحوه استفاده

کار با دستگاه‌های قهوه‌ ساز ساده است و احتیاج به مهارت چندانی ندارد. این در حالی است که برای تهیه یک فنجان قهوه با دستگاه اسپرسو، فرد باید مهارت کافی برای کار با دستگاه و تجهیزات آن را داشته باشد. چراکه این دستگاه‌ها دارای ساختار پیچیده‌ای هستند و برای شروع کار با آن‌ها باید اطلاعات لازم و کافی در اختیار داشته باشید.

تفاوت اسپرسوساز و قهوه‌ساز در شیوه دم کردن

هرچه دانه‌های قهوه ریزتر باشد، مدت‌زمان لازم برای دم‌آوری آن کوتاه‌تر می‌شود. نوشیدنی تولید شده از اسپرسوساز در مدت زمانی حدود 30 ثانیه‌ آماده و در فنجان ریخته می‌شود. اما قهوه‌ساز بسته به مدل دستگاه، دستی یا اتومات بودن آن و مقدار قهوه فرایند آماده شدن قهوه 10 الی 15 دقیقه‌ ای دارد.

تفاوت اسپرسوساز و قهوه‌ساز در عملکرد

محصولی که هردو دستگاه ارائه می‌دهند، از نامشان پیداست. هر دو نوشیدنی در عطر و طعم متفاوت هستند. به طورکلی اسپرسوساز نوشیدنی گرمی از پودر دانه‌ درشت قهوه، با ساختار لایه‌ لایه و با درصد قابل تنظیم فوم شیر و شکر می‌سازد. اما قهوه ‌ساز نوشیدنی رقیقی از پودر قهوه چند بار آسیاب‌ شده تولید می ‌کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع اسپرسوسازها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع اسپرسوسازها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی،اسپرسوساز،قهوه ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: