راهنمای چگونگی خرید اسپرسوساز
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در اين صفحه مي توانيد مطالب بيشتري در رابطه با اين محصول بخوانيد. اسپرسوسازها وسيله اي هستند كه به ما كمك مي كنند تا راحت تر قهوه خود را آماده كنيم. اسپرسوساز ها انواع و مدل هاي مختلفي دارند، كه تمام مدل هاي اسپرسوسازها در بازار موجود است.

  • اسپرسوساز نيمه اتوماتيك

با استفاده از اين اسپرسوساز، شما انتخاب مي‌كنيد كه چه مقدار قهوه را در سبد فيلتر قرار دهيد، با فشار مناسب دانه‌هاي قهوه را آسياب مي‌ كنيد، شروع و پايان كار پمپ را براي كنترل ميزان آب مصرفي، كنترل مي ‌كنيد و در نهايت اسپرسو توليدي را در فنجان مي‌ ريزيد. اگر به دنبال بهترين اسپرسوساز خانگي هستيد، بايد توجه كنيد كه بيشتر دستگاه‌ هاي اسپرسو خانگي، نيمه اتوماتيك هستند و به شما كمك مي‌ كنند تا اسپرسو دلخواه خود را به شيوه‌ درست و مناسب تهيه و ميل  نماييد.

  • اسپرسوساز اتوماتيك

اين نوع دستگاه‌ هاي اسپرسوساز به صورت تمام اتوماتيك و بدون دخالت دست، اقدام به توليد اسپرسو مي ‌كنند. در اين ميان شما مي‌ توانيد تنها با فشردن يك دكمه و انتخاب ميزان قهوه يا كف شير، موارد دلخواه خود را وارد كنيد. دستگاه نيز، پس از آن همواره از همان فرمول براي تهيه اسپرسو دلخواه شما استفاده خواهد كرد. اگر به هر دليلي از جمله كمبود زمان، توانايي تهيه اسپرسو به صورت دستي را نداريد و مي‌ خواهيد به سرعت و آساني، اسپرسو تهيه كنيد، استفاده از دستگاه‌ هاي اسپرسو تمام اتوماتيك بهترين گزينه براي شماست. لازم به ذكر است كه كيفيت اسپرسو تهيه شده از اين دستگاه ‌ها با اسپرسوسازهاي دستي و نيمه اتوماتيك يكي نيست، اما اسپرسوسازهاي تمام اتوماتيك نيز براي كساني كه به دنبال تهيه آسان و سريع قهوه هستند مناسب است.

  • اسپرسوساز صنعتي

اسپرسوسازهاي صنعتي اسپرسوسازهايي هستند كه براي كافه ها و رستوران ها طراحي شده اند.اين مدل از اسپرسوسازها در سايز و ابعاد بسيار بزرگي طراحي و توليد مي شوند و مناسب براي كافه ها و رستوران ها مي باشند.

شهر لوازم خانگي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله اسپرسوساز را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. براي ارتباط  بيشتر با پشتيبانان فروشگاه انتخاب سنتر مي توانيد، توييتر انتخاب سنتر را دنبال كنيد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , اسپرسوساز , اسپرسو ساز , اسپرسو , خرید آنلاین , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: