چرایی خرید ماشین لباسشویی بوش
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لوکس بلاگ مي توانيد مطالب بيشتري در رابطه با لوازم برقي و محصولات خانگي بخوانيد. ماشين لباسشويي بوش از ممتازترين و محبوب ترين ماشين لباسشويي‌ ها در استفاده عموم مردم به شمار مي آيند. تكنولوژي اين برند هميشه در حال پيشرفت بوده و روز به روز گسترده تر نيز مي شود. چند ويژگي وجود دارد كه معمولاً در خط توليد ماشين لباسشويي بوش ظاهر مي شود كه در ادامه بيشتر به آن مي پردازيم.

فناوري XtraSanitary: از گرمايش با كنترل ترموستات براي بالا بردن دماي آب به 170-190 درجه سانتيگراد براي از بين بردن 99.9 درصد باكتري هاي رايج در لباس ها استفاده مي كند.

SpeedPerfect :  زمان چرخه شستشو را تا 65٪ كاهش مي دهد.

زمان‌هاي چرخه SuperQuick و PowerWash: شستشوي فوق‌العاده سريع را در زمان‌هاي 15، 30 يا 60 دقيقه فعال مي‌كند.

برنامه‌هاي VarioPerfect: به شما امكان مي‌دهد زمان شستشو را سفارشي كنيد تا به مصرف انرژي تا 50% كمتر و كاهش زمان تميز كردن تا 65% كمك كند.

ActiveWater Plus : يك سنسور فشار و آب كه هدف آن كاهش هزينه هاي آب با اندازه گيري بار شستشو و تنظيم خودكار سطح مصرف آب به ميزان ايده آل در نظر گرفته شده توسط دستگاه است.

فناوري LoadSensor: ميزان لباس‌هاي شسته شده در دستگاه را حس مي‌كند و تنها به همان مقدار از مواد شوينده، آب و انرژي استفاده مي‌كند كه براي آن مقدار خاص لازم بداند.

ActiveWater Plus : فناوري سنجش بار كه به طور خودكار جريان آب را متناسب با اندازه بار شستشو تنظيم مي كند.

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله ماشين لباسشويي بوش را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , ماشین لباسشویی بوش , ماشین لباسشویی , لباسشویی بوش , ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: