نکاتی که در هنگام خرید آب میوه گیری باید به آن توجه کنیم.
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم خانگی بخوانید. برخی از این دستگاه ها در قالب دستگاه هایی چند کاره یا غذا ساز تولید و به بازار عرضه می شوند که علاوه بر امکان گرفتن آبمیوه ، قابلیت های دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهند. به عنوان مثال برخی از این دستگاه ها علاوه بر آبمیوه گیری ، دارای قابلیت هایی مانند مخلوط کن ،رنده کردن ، آسیاب و ... هستند. پارچ مخلوط کن این دستگاه ها را معمولا از جنس پلاستیک یا شیشه می سازند. بدنه این دستگاه ها را معمولا از جنس استیل یا پلاستیک می سازند. گاهی نیز، تلفیقی از این دو ماده در ساخت بدنه آبمیوه گیری استفاده می شود. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های مهم در هنگام خرید آب میوه گیری می پرازیم.

  • جنس تیغه

تیغه های دستگاه های آبمیوه گیری را از مواد مختلفی می سازند. از جمله این مواد می توان به فولاد ، پلاستیک و تیتانیوم اشاره کرد. تیغه های پلاستیکی دارای مقاومت کمتری نسبت به تیغه های تیتانیومی و فولادی هستند اما در عوض ، مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدن دارند.

  • میزان مصرف انرژی

توان مصرفی یا همان قدرت موتور اصلی ترین ویژگی مشخص کننده میزان مصرف برق دستگاه است. همچنین میزان و نوع استفاده نیز در تعیین میزان مصرف برق دستگاه موثر است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، به برچسب مصرف انرژی دستگاه مراجعه کنید. البته در نظر داشته باشید که مصرف برق درج شده بر روی برچسب مصرف انرژی ، در شرایطی خاص اندازه گیری شده است و مصرف واقعی به موارد گفته شده بستگی دارد.

  • مخزن تفاله و آبمیوه

هرقدر اندازه مخزن های تفاله و آبمیوه ی دستگاه های آبمیوه گیری بیشتر باشد ، مقدار بیشتر آبمیوه را می توانید در یک نوبت تهیه کنید. البته برخی از دستگاه های آبمیوه گیری فاقد مخزن آبمیوه هستند و شما برای جمع آوری آبمیوه باید یک ظرف را در زیر لوله خروجی آن ها قرار دهید.

  • سهولت شستشو

باز و بسته شدن آسان قطعات آب میوه گیری موجب می شود تا شستشوی آن ها آسان باشد. سهولت در شستشو و نظافت سبب افزایش طول عمر دستگاه و همچنین ، افزایش راندمان آن می شود.

  • قطر و اندازه دهانه ورودی

دهانه ورودی آب میوه گیری همان جایی است که با قرار دادن میوه در آن، دستگاه اقدام به گرفتن آبمیوه  می کند. هرچه اندازه این دهانه بزرگتر باشد ، کار شما در گرفتن آب میوه های دارای اندازه های مختلف راحت تر است. مثلا برای گرفتن آب میوه های بزرگ، نیازی نیست آن ها را تا اندازه های کوچک قطعه قطعه کنید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع آب میوه گیری را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع آب میوه گیری ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , آب میوه گیری , آبمیوه گیری , اب میوه گیری , ابمیوه گیری , خرید آنلاین , خرید انلاین لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: