چی بهتر از ماشین ظرفشویی بوش
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در این بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. تا به امروز سه نوع ماشین ظرفشویی طراحی و ساخته شده است. ماشین ظرفشویی توکار، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ایستاده که سه نوع شناخته شده از این دستگاه جالب و پرکاربرد هستند. مجهز بودن به تکنولوژی Home connect باعث شده است که شما بتوانید ماشین ظرفشویی بوش را به اینترنت متصل کنید و با نصب نرم افزار بر روی گوشی همراه یا تبلت خود در هر جایی که هستید دستگاه را کنترل کنید.

ماشین ظرفشویی بوش آبی که در آبکشی آخر استفاده می کند را به جای تخلیه در مخزنی نگه داری می کند و در شستشوی بعدی برای خیساندن ظروف و راحت تر تمیز شدن آن ها از این آب استفاده می کند. ماشین ظرفشویی بوش با خاصیت شگفت انگیز(Active water)   با هر قطره آب 400 برابر تمیزکنندگی بیشتر نسبت به ماشین ظرفشویی های دیگر موجود در بازار ایجاد کرده است که این ویژگی باعث کاهش مصرف آب در این برند از ماشین ظرفشویی نسبت به ماشین ظرفشویی های دیگر شده است و از هدر رفتن حجم زیادی از آب جلوگیری می کند (معمولا در هر بار شستشو فقط 7 لیتر آب مصرف می شود) هنگام خرید ماشین ظرفشویی بوش، تنظیمات شستشو و طراحی پنل کنترل و اندازه و تعداد قفسه ها و همچنین به بودجه را در نظر بگیرید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع ماشین ظرفشویی بوش می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهرلوازم خانگی , شهر لوازم خانگی , ماشین ظرفشویی , ماشین ظرفشویی بوش , ظرفشویی بوش , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: