کاربردی ترین برنامه های شستشو ماشین لباسشویی بوش
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در تبیان بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. در این مقاله سعی کردیم تا حدودی برنامه های شستشو کاربردی ماشین لباسشویی بوش را برای شما بازگو کنیم.

برنامه شستشو لباس‌های پنبه‌ای (Cotton)

این برنامه مناسب لباس‌های پنبه ای و نخی است. از جمله انواع لباس‌های رنگی سبک مانند پیراهن، پیژامه و… و لباس‌های کتان تقریبا کثیف مانند لباس زیر برای این برنامه مناسب خواهند بود. دمای مناسب این برنامه، در حدود ۶۰ درجه سانتیگراد است.

برنامه شستشو لباس‌های پشمی (Wool)

این برنامه برای شستشوی لباس‌های پشمی مناسب است. در نظر داشته باشید که برای این برنامه، باید حتما از شوینده‌های مخصوص البسه پشمی استفاده کنید. دمای مناسب این برنامه در حدود ۴۰ درحه سانتیگراد است.

برنامه شستشو لباس‌های ظریف (Delicate)

این برنامه با نام Silk نیز برای افراد شناخته شده است. این برنامه برای لباس‌های ابریشمی و ظریف مانند لباس‌های زیر، تی‌شرت و لباس‌های ظریفی که به راحتی آسیب می‌بینند، مناسب خواهد بود. دمای مناسب این برنامه شستشو حدود ۳۰ درجه سانتیگراد است.

برنامه ضد چروک (Easy Care)

در این برنامه چین و چروک های کمتری به لباس‌ها می‌نشیند و به همین دلیل این برنامه برای البسه روزانه پر مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد و اتلاف زمان کمتری برای اتو کشیدن برای شما ایجاد می‌کند. این برنامه مناسب برای الیافی با جنس پلی آمید، اکریلیک و پلی استر مناسب است که در دمای حدود ۴۰ درجه سانتی‌گراد کاربرد دارد.

برنامه ترکیبی (Mix)

این برنامه برای شستشوی همزمان بسیاری از لباس های شما در ماشین لباسشویی بوش از جنس‌های متنوع مناسب خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که به جز لباس های ابریشمی، ظریف، لباس ورزشی، لباس‌های تیره و پشمی، که هر یک از این موارد برنامه مخصوص خود را دارند، این برنامه کاربرد دارد. دمای مناسب این برنامه حدود ۴۰ درجه سانتی‌گراد است.

برنامه ضد حساسیت (Sensitive)

این برنامه برای الیافی مناسب است که هر روزه مستقیما با پوست شما در ارتباط بوده و حساسیتی را ایجاد می‌کنند. مواردی همچون لباس زیر، حوله، دستمال، ملحفه، بالش و روکش متکا که در دمای حدود ۴۰ درجه سانتی‌گراد با روش حذف موثر مواد شوینده از روی الیاف به شستشوی بهداشتی آنها می‌پردازد. همچنین در برخی مدل‌ها با نام Skin Care نامیده شده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع ماشین لباسشویی بوش می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , فروشگاه لوازم خانگی , ماشین لباسشویی , ماشین لباسشویی بوش , لباسشویی بوش , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: