نمایندگی فروش لوازم خانگی انتخاب سنتر
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

انتخاب سنتر شرايطي را براي فروشندگان فراهم نموده است تا بتوانند انواع لوازم خانگي را به مشتريان در سراسر ايران و در پر بازديدترين فروشگاه آنلاين لوازم خانگي به فروش برسانند و حق الزحمه دريافت كنند.

از جمله مواردي كه فروشگاه تخصصي لوازم خانگي انتخاب سنتر را به اولين مقصد براي خريد لوازم خانگي آنلاين تبديل كرده است شامل موارد زير مي باشد:

پشتيباني حرفه اي

تنوع كالايي جذاب

مشاوره تخصصي خريد

شبكه حمل و نقل اختصاصي

تفاوت نمايندگي فروش انتخاب سنتر با طرح هاي مشابه همكاري در فروش اين طور است كه در طرح هاي مشابه تحت عنوان همكاري در فروش شما به عنوان فروشنده وظيفه تامين، معرفي، قيمت گذاري و ارسال كالا رو به عهده خواهيد داشت اما در طرح نمايندگي فروش انتخاب سنتر براي اولين بار اين امكان براي شما به وجود آمده كه بدون داشتن دردسرهاي تامين، معرفي و ارسال كالا و فقط با ثبت سفارش از طريق گوشي براي مشتري، كميسيون بگيريد و درآمدتان را افزايش دهيد. شما تنها با داشتن سابقه فروشندگي و توانايي جذب مشتري براي كالاهاي سايت مي توانيد با ما همكاري داشته باشيد.

در چند مرحله ساده نماينده فروش انتخاب سنتر شويد

در مرحله اول با تكميل فرم ثبت نام، درخواست خودتان را ثبت كنيد تا بعد از بررسي و تاييد اوليه توسط كارشناسان ما، فرم قرارداد براي شما ارسال شود. در اين مرحله با دريافت پنل فروشندگان مي توانيد براي مشتريان ثبت سفارش كنيد. بعد از ثبت سفارش كالا داخل پنل، سفارشتان توسط انتخاب سنتر پردازش و ارسال مي شود و به دست مشتري مي رسد. به همين راحتي و با نهايي شدن سفارش مشتري، كميسيون دريافت مي كنيد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , پیش خرید لوازم خانگی , پیش خرید لوازم خانگی آنلاین , نماینده فروش , نمایندگی فروش لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: