ماشین لباسشویی تی سی ال
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

تی سی ال هم مانند برند های معروف دنیا از طراحی های بروزی مثل درب های فضایی، صفحه ال ای دی و … استفاده می ‌کند و ظاهر جذاب و مدرنی را به خانه و آشپزخانه شما هدیه می ‌کند. در کنار طراحی زیبای این محصول باید به این نکته توجه کنیم که جنس بدنه استفاده شده برای لباسشویی تی سی ال مقاوم و ضد خش است که کمترین آسیب را در جا به جایی خواهد دید. موتور استفاده شده برای این ماشین های لباسشویی تی سی ال مدل اینورتر است که به دلیل اتصال مستقیم به دیگ شستشو، سروصدای بسیار کمی را تولید کرده و لرزش کمی نیز دارد. همچنین طول عمر این موتورها بیشتر از مدل های دیگر است و انرژی کمتری را هم مصرف می‌ کنند.

نکات مهم در انتخاب ماشین لباسشویی تی سی ال موارد زیر می باشد:

  • ·         سبک طراحی

سبک طراحی یکی از مواردی است که قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال را تحت تاثیر قرار داده است. این محصول به سه شکل درب از بالا( ساده)، درب از بالا (خشک کن ) و درب از جلو (اتوماتیک) در بازار موجود است. در حال حاضر مدل لباسشویی تی سی ال درب از جلو اتوماتیک پیشرفته ‌ترین مدل به حساب می ‌آید که به طبع آن قیمت بالاتری هم دارد.

  • ·         نوع موتور

موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی تی سی ال می ‌تواند به دو صورت تسمه ‌دار و یا بدون تسمه باشد. این نوع از موتورها هر کدام ویژگی و مشخصات فنی خاص خود را دارند. موتورهای بدون تسمه از مزایایی همچون طول عمر بالا و استهلاک پایین برخوردار هستند. همچنین این نوع از موتورها صدایی بسیار کم تولید می ‌کنند. امروزه در تولید جدیدترین مدل‌ های لباسشویی تی سی ال از موتورهای بدون تسمه استفاده می ‌شود.

  • ·         ظرفیت

از دیگر پارامترهای تاثیر گذار بر روی قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال، ظرفیت یا همان گنجایش است. این پارامتر تعیین می‌ کند که مصرف کننده چه میزان لباس می‌ تواند وارد ماشین لباسشویی نماید. انواع مدل این برند در ظرفیت‌ های 7، 8، 9 و 10 کیلوگرمی در بازار موجود می ‌باشد.

  • ·         امکانات و قابلیت ‌ها

جدیدترین و به رزوترین انواع مدل ماشین لباسشویی تی سی ال از آپشن و امکانات متنوعی برخوردار می‌باشد. انواع تکنولوژی در لباسشویی‌های این برند به کار رفته تا به بهترین شکل ممکن بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. هوشمند بودن این دستگاه تاثیر مستقیمی بر روی قیمت می‌ گذارد.

  • ·         کلاس مصرف انرژی

از آنجایی که لباسشویی وسیله برقی پرمصرفی است، رده انرژی آن بسیار اهمیت دارد. بهترین رتبه مصرف انرژی، کلاس A  می‌ باشد که برای صرفه جویی، گزینه ‌ای مناسب‌ تر است.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. علاوه بر فروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 5 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شما است.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خلانگی , ماشین لباسشویی , لباسشویی تی سی ال ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: