انواع باند و اسپیکر مکسیدر خانگی
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

باند و اسپيكر مكسيدر هم از نظر كيفيت و هم از نظر كاربرد تنوع بالايي دارند. اسپيكرهاي مكسيدر به صورت اسمارت طراحي شدند و اين به اين معني است كه خريد آن يك خريد كاملا هوشمندانه است. سيستم باند اين اسپيكر به گونه ‌اي طراحي شده تا شما در فضاهاي باز و فضا هاي بسته به يك اندازه به كيفيت عالي صدا دسترسي داشته باشيد و از موسيقي خود در مجالس و مهماني‌ ها نهايت استفاده را ببريد.

يكي از ويژگي هاي يك مهماني درجه يك داشتن نور پردازي فوق العاده است كه بتواند جو را شادتر و پر انرژي ‌تر كند. به همين خاطر براي كمتر شدن هزينه هاي شما در پخش كننده خانگي مكسيدر از نور پردازي حرفه‌اي نيز استفاده شده تا شما نهايت لذت را از جشن خود ببريد.

1.اسپيكر دي جي مكسيدر

سري دي جي DJ اسپيكر مكسيدر با وجود رقص نور و پارتي لايت Party Light فضاي خاصي را در جشن ها و مهماني ها ايجاد مي‌كند. ويژگي صداي بسيار زياد و باكيفيت به همراه امكانات تنظيم صدا كه به آن اصطلاحا دي جي گفته ميشود در اين نمونه جلب توجه مي‌كند

2.اسپيكر بلند دو تكه مكسيدر

اين نوع اسپيكرها بصورت دو واحد مجزا ساخته شده اند كه به صورت اكتيو و پسيو كار مي‌ كنند. اين مدل از محصولات داراي تنوع مدلي زياد هستند و معمولا براي منازل بيشتر استفاده مي‌شود. وجود امكانات مختلف و رقص نور و ابعاد مختلف از ويژگي هاي اين گروه است.

3.اسپيكر شارژي مكسيدر

باند مكسيدر در مدل هاي قابل حمل و شارژي در اندازه هاي مختلف توليد شده اند تا به راحتي جابجا شده و در امكان استفاده آن در هر جايي ممكن شود. اين محصولات طرفداران خاص خود را دارد و بيشتر براي نسل جديد جذاب است. اگر به دنبال محصولي با كيفيت، امكان جابجايي آسان و استفاده در محيط خارج از خانه را داريد و دوست داريد لحظات خوشي را با ديگران در فضايي موزيكال داشته باشيد پيشنهاد ما به شما اين طيف از محصولات است.

براي انتخاب يك پخش كننده خانگي، بهتر است مدل هاي مختلف آن را در سايت مجموعه فروشگاهي انتخاب سنتر مقايسه كنيد و سپس با مناسب ترين قيمت از ما خريداري كنيد. انتخاب سنتر با سال‌ها تجربه و سه فروشگاه حضوري در بازار لوازم خانگي تهران، هر روز ارزان ترين قيمت انواع لوازم خانگي را به كاربران ارائه مي ‌دهد. علاوه بر اين شما مي ‌توانيد با خريد از انتخاب سنتر از خدماتي چون ارسال رايگان درب منزل، پرداخت در محل، دريافت گارانتي معتبر شركتي بهره‌ مند شويد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , پخش کننده خانگی , قیمت پخش کننده خانگی , اسپیکر , ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: