دو تلویزیون پر طرفدار
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

تلويزيون هوشمند سامسونگ

به طور كلي تلويزيون هاي سامسونگ به دو دسته هوشمند و غير هوشمند تقسيم مي شوند. در تلويزيون هاي غير هوشمند، شما با محدوديت هاي زيادي روبرو هستيد و رابط كاربري نيز از امكانات كمتري برخوردار است. به همين دليل شما در تلويزيون هاي غير هوشمند، به كدك هاي كمتري براي پخش ويدئو دسترسي داريد. علاوه بر اين امكان استفاده از اپليكيشن هاي استريم و پخش آنلاين فيلم در اين تلويزيون ها وجود ندارد. ضمن اينكه به علت محدوديت هاي كنترل، علي رغم امكان دسترسي به مرورگر در بسياري از اين تلويزيون ها، كاربري دشوار آن باعث شده تا طرفداران زيادي پيدا نكنند. در مقاله سامسونگ يا سام الكتريك كدام را انتخاب كنيم؟ بيشتر تلويزيون ها را مورد بررسي قرار داده ايم. در مقابل در تلويزيون هاي هوشمند شما به انبوهي از امكانات دسترسي داريد. تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ از يكي از محصول خود سامسونگ، سيستم عامل و رابط كاربري تايزن استفاده مي كنند. شما در اين سيستم عامل، به امكان گشت و گذار آن در صفحات وب، تماشاي آنلاين فيلم در سايت ها و اپليكيشن هاي استريم فيلم، امكان نصب اپليكيشن هاي سرگرمي و بازي و كاربردي، پخش آنلاين و آفلاين موسيقي، پخش فرمت هاي مختلف فيلم با زيرنويس و امكان انتخاب صوت و زيرنويس هاي مختلف در فيلم، امكان انتقال و اشتراك گذاري تصوير از موبايل و كامپيوتر به تلويزيون، و بسياري موارد ديگر دسترسي داريد.

آيا تلويزيون سام همان سامسونگ است؟

ممكن است بسياري از كاربراني كه تا به امروز با نام برند سام آشنا نشده اند تصور كنند كه برند سام همان برند سامسونگ است. اما بايد اين نكته را يادآوري كنيم كه برند سام به عنوان يك برند ايراني جايگزين براي برند سامسونگ در داخل كشور فعاليت خود را آغاز كرد و قيمت تلويزيون سام الكتريك بسيار مناسب تر از ساير برندهاي خارجي مي باشد. در واقع با شروع تحريم ها و خروج بسياري از برندهاي خارجي از كشور، برند سام به عنوان جايگزيني براي برند سامسونگ فعاليت هاي خود در زمينه توليد انواع محصولات صوتي تصويري و لوازم خانگي را در داخل كشور آغاز كرد. بنابراين تلويزيون هاي سام در تلاش براي پر كردن جاي خالي تلويزيون هاي سامسونگ در داخل كشور توليد شدند.

اطمينان از كيفيت كالا يكي از موارد مهمي است كه در خريد لوازم خانگي مورد توجه كاربران است و فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهاي قانوني اين اطمينان را به شما عزيزان مي دهد كه تمامي كالاهاي موجود در اين فروشگاه از مبادي رسمي و قانوني تامين شده اند و داراي كيفيت و ضمانت نامه مي باشند. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , تلویزیون سامسونگ , قیمت تلویزیون سامسونگ , خرید تلویزیون سامسونگ , تلویزیون تی سی ال , تلویزیون سام الکتریک , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: