تلویزیونLED سونی بهتر است یا تلویزیون OLEDسونی؟
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

سوني تلويزيون‌ هاي خود را در سايزهاي بسيار متنوع از 43 اينچ تا 85 اينچ توليد و عرضه مي كند اما تلويزيون هايي كه اكثرا در ايران وارد مي شود از سايز 55 اينچ تا 85 اينچ را در برمي گيرد. تلويزيون سوني با توجه به كيفيت ساخت بالا، كيفيت تصوير فوق العاده و عمر مفيد بسيار بالاي صفحه‌ي پنل همواره مورد توجه بسياري از مشتريان قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد

تلويزيون هاي سوني را بر اساس نوع صفحه نمايش تقسيم ‌بندي مي كنند، اين كمپاني ژاپني به ‌طور كلي از دو نوع پنل OLED  و LCD براي ساخت تلويزيون ‌هاي خود استفاده مي‌ كند كه هر كدام ويژگي ‌هاي منحصر به فرد خود را دارند. پنل OLED مي ‌تواند تاريكي مطلق را نمايش دهد و با توجه به روشنايي صفحه نمايش، كنتراست بيشتري داشته باشد. ميليون ‌ها پيكسل در هر تلويزيون سوني با پنل OLED تعبيه شده است كه هركدام به ‌طور مجزا نوردهي و كنترل مي‌ شوند. به اين ترتيب عمق رنگ و كنتراست براي تصاوير تقويت شده و مي‌ توان جزئيات و بافت ‌هاي واضح‌ تري را در صحنه‌ هاي تاريك نمايش داد.

خريد تلويزيون سوني با پنل OLED براي تماشاي فيلم و سريال، بازي و محتواي HDR پيشنهاد مي ‌شود. تلويزيون هاي OLED  سوني كه به تراشه XR مجهز هستند تا به بهترين شكل تصاوير و ويدئوها را پردازش كنند. همچنين اين تراشه اشباع رنگ و روشنايي هر تصوير را تجزيه و تحليل مي ‌كند تا بتواند سايه‌ هايي طبيعي همراه با جزئيات را نمايش دهد.

اجازه دهيد پيش از تلويزيون ال اي دي سوني، LCD  را توضيح دهيم. تلويزيون LCD سوني برخلاف اولد از نور پس ‌زمينه براي نمايش تصاويري روشن و رنگارنگ استفاده مي‌ كند. تلويزيون‌ هايي كه با نام تلويزيون ال اي دي در بازار فروخته مي‌شوند در واقع از نوع LED-LCD هستند كه استفاده از لغت LED به شيوه‌ي نوردهي آن مرتبط مي ‌شود.

اطمينان از كيفيت كالا يكي از موارد مهمي است كه در خريد لوازم خانگي مورد توجه كاربران است و فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهاي قانوني اين اطمينان را به شما عزيزان مي دهد كه تمامي كالاهاي موجود در اين فروشگاه از مبادي رسمي و قانوني تامين شده اند و داراي كيفيت و ضمانت نامه مي باشند. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , تلویزیون سونی , قیمت تلویزیون سونی , خرید تلویزیون سونی , قیمت آنلاین تلویزیون سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: