بررسی مشخصات و ویژگی های تلویزیون سونی
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

اغلب كاربران براي خريد تلويزيون علاوه بر امكانات تلويزيون سوني، به ظاهر آن نيز توجه مي كنند تا جلوه اي زيبا به نشيمن منزل ببخشد. شركت سوني تلويزيون هاي خود را در ابعاد 32 تا 85 اينچ طراحي و توليد مي كند كه مي تواند براي هر محيطي مناسب و كاربردي باشد.

 از تلويزيون هاي اندازه كوچك براي اتاق خواب و ابعاد بزرگ براي پذيرايي و نشيمن استفاده مي كنند. اين تلويزيون ها داراي ظاهري زيبا و ضخامتي باريك بوده و قاب مشكي و براق براي آن ها طراحي شده است كه مي توانند به راحتي با هر دكوراسيوني هماهنگ شوند.

از جمله مواردي كه در خريد تلويزيون بايد به آن توجه ويژه نمود كيفيت تصوير تلويزيون است. كنتراست يا تضاد يكي از اصلي ترين بخش ‌هاي نمايش تصاوير در تلويزيون سوني است كه توانايي صفحه نمايش تلويزيون در نشان دادن رنگ‌ هاي سفيد و سياه را ارزيابي مي ‌كند. در واقع اين كنتراست است كه مي ‌تواند نشان دهد روشن ‌ترين رنگ روشن و تيره‌ ترين رنگ تيره تلويزيون چيست.

در تلويزيون ‌هاي سوني شما مي ‌توانيد بلندي صدا را در محدوده گسترده ‌اي كه مطابق ميلتان است تغيير دهيد. در تلويزيون‌ هاي سوني پخش صدا و پاسخ فركانسي به گونه ‌اي مناسب و كمي بالاتر از استانداردهاي معمول است. از اين رو شما مي ‌توانيد با خريد تلويزيون ‌هاي سوني صداها را با بلندي كم يا حداكثر بلندي و در عين حال با تعادل و كيفيت مناسب بشنويد.

برخورداري از پردازنده Cognitive Processor XR در تلويزيون هاي سوني باعث افزايش كيفيت تصاوير در آن مي شود و مي تواند كاربران را با هر سليقه اي راضي كند. اين پردازنده كه به عنوان يكي از اصلي ترين امكانات تلويزيون سوني شناخته مي شود، قادر است رنگ تصاوير را بهبود ببخشد و با پردازش تصاوير و حذف طول موج هاي ضعيف، محتواي با رنگ طبيعي و بي نظير ايجاد كند. همچنين در قابليت هاي تلويزيون سوني مي توان فناوري XR Color را نيز مشاهده كرد كه باعث ايجاد رنگ هاي غني و با كيفيت مي شود. با كمك اين فناوري رنگ ها با چشم انسان مطابقت پيدا مي كنند و كارايي و عملكرد تلويزيون نيز افزايش مي يابد.

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله تلويزيون سوني را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. براي مشاهده فيلم در رابطه با انواع مدل هاي تلويزيون سوني مي توانيد كانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده كنيد.

 





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , تلویزیون سونی , قیمت تلویزیون سونی , خرید تلویزیون سونی , قیمت آنلاین تلویزیون سونی , خرید آنلاین تلویزیون سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: