چرا بخاری برقی بخرم؟
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

امروزه انواع بخاری ‌های برقی کاربرد های بسیاری در‌ محیط‌ های مختلف تجاری و صنعتی و همچنین ساختمان ‌های مسکونی دارند و برای تامین گرما یا‌ پیشبرد فرآیندهای تولیدی و صنعتی به کار برده می‌ شوند.‌ به طور کلی می ‌توان گفت که بخاری ‌های برقی در مقایسه با بخاری ‌های گازی یا بخاری‌ هایی که با سوخت فسیلی کار می ‌کنند، ایمنی بیشتری دارند.‌ چرا که بخاری‌ های برقی دارای شعله باز نیستند و خطر بروز آتش سوزی در صورت استفاده از آن ها کمتر است. اما باید دقت کرد که هنگام به کارگیری بخاری لازم است که به نکات ایمنی بخاری برقی توجه کافی داشته باشید تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری به عمل بیاورید.

یکی از امکانات ایمنی یک بخاری برقی باید کلید قطع کن خودکار باشد تا در زمان به هم خوردن تعادل، دستگاه به طور اتوماتیک، خاموش شود. از قابلیت های ایمنی دیگر می توانیم به داشتن ترموستات کنترل دما برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد بخاری و وجود میله های فلزی محافظ برای جلوگیری از تماس مستقیم با المنت های بخاری برقی اشاره کنیم.

از فناوری های بخاری برقی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ·         گرمایش همرفتی

یکی از رایج ‌ترین روش ‌های گرم کردن فضای مورد نظر شما، فناوری گرمایش همرفتی است. در این حالت کل اتاق به خوبی گرم شده و گرمای آن به مدت طولانی‌ تری باقی می ‌ماند. در بخاری برقی مدل گرمایش همرفتی، جریان گرما از طریق یک وسیله تولید حرارت (مانند سیم ‌پیچ برقی، روغن یا سیم برق) عبور کرده و کل محیط را گرم می‌ کند. بیشتر مدل‌ های بخاری برقی مدل گرمایش همرفتی به فن نیز مجهز هستند و هوای گرم را در کل فضای اتاق به جریان می ‌اندازد. از معروف ‌ترین بخاری برقی ‌های مجهز به گرمایش همرفتی، می‌ توان به بخاری ‌های دلونگی (Delonghi) اشاره کرد.

  • ·         گرمایش تابشی

بخاری برقی‌ مجهز به گرمایش تابشی، روی گرم کردن فضای دقیقا مقابل خود متمرکز است. این بخاری ‌ها بیشتر برای اتاق‌ خواب ها و مقابل رختخواب، اتاق‌ های اداری یا دیگر اتاق‌ های کوچک، مناسب هستند. البته برخی از این نوع بخاری ‌ها وجود دارد که می ‌توان آن ها را زیر میز کار قرار داد و هنگام کار، گرم ماند. بخاری برقی‌ های مادون قرمز شبیه بخاری‌ های تابشی کار می ‌کنند و آن ها هم فقط فضای مقابل خود را گرم نگه می ‌دارند. این بخاری‌ ها به لامپ‌ های کوارتزی مادون قرمز مجهز هستند و می ‌توانند گرمای مطلوبی فراهم کنند.

  • ·         گرمایش Micathermic

در این فناوری از هر دو نوع گرمایش همرفتی و تابشی استفاده می‌ شود. حرارت از طریق پانل ‌ها بیرون فرستاده می ‌شود و جریان همرفتی طبیعی، هوای گرم را در کل فضای اتاق به گردش درمی ‌آورد. این نوع بخاری، اتاق را نه تنها گرم نگه داشته، بلکه جلوی حرکت گرد و غبار و دیگر حساسیت ‌زاها را در اتاق گرفته و برای افراد مبتلا به حساسیت و آسم، ایده‌ آل است. این نوع بخاری، بدون فن است و به همین دلیل بی ‌صدا است. بیشتر این مدل‌ ها دیواری یا زمینی هستند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله بخاری برقی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , بخاری , بخاری برقی , قیمت بخاری , قیمت آنلاین بخاری , قیمت آنلاین بخاری برقی , خرید آنلاین بخاری برقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: