بررسی ویژگی های برترین برندهای تلویزیون
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

امروزه تلويزيون ها از نظرعملكرد، كيفيت و ويژگي پيشرفت ‌هاي بسياري كرده اند، به طوري كه هر كدام داراي فناوري ‌ها، امكانات و مشخصه هاي متفاوتي هستند. بنابراين قبل از انتخاب و خريد تلويزيون كه سال‌ ها از آن استفاده خواهيد كرد، لازم است با مطالعه برترين برندهاي تلويزيون آسيا شرقي اطلاعات كافي در مورد عملكرد و ويژگي ‌هاي تلويزيون‌ ها كسب كنيد.

تلويزيون سامسونگ

نمايشگر تلويزيون سامسونگ شامل موارد زير مي باشد:

نمايشگر LCD

نمايشگر Crystal 4K UHD

نمايشگر QLED

نمايشگر QD-OLED

نمايشگر Neo QLED

تلويزيون سامسونگ  HD

تا به حال فيلم و سريال با كيفيت P 720 تماشا كرده ‌ايد؟ منظور از وضوح و رزولوشن HD كيفيت P 720 است. وضوح اين نوع نمايشگرها در دنياي پيشرفته امروز پايين است اما اگر نياز به تلويزيون مقرون به صرفه ‌اي براي اتاق خواب يا محل كار داريد، مي ‌تواند انتخاب مناسبي باشد.

تلويزيون سامسونگ  FHD

وضوح اين نوع نمايشگرها با وضوح و كيفيت فيلم‌ هاي 1080 P برابري دارد. تنوع اين نوع محصولات بيشتر از محصولات HD است و نسبت به محصولات K4 تنوع كمتري دارد. اگر توقع كيفيت مناسبي از اين رزولوشن داريد بهتر است تلويزيوني بزرگتر از 40 اينچ نخريد.

تلويزيون سامسونگ K4

متنوع‌ ترين توليدات سامسونگ با اين كيفيت ساخته مي ‌شوند. يكي از بهترين ويژگي‌ هاي محصولات رزولوشن K4 اين است كه با هر بودجه‌اي مي‌توانيد آن‌ها را خريداري كنيد. از نظر كيفيت 4 برابر بهتر از نمايشگر فول اچ دي جزئيات را ارائه مي ‌دهد.

تلويزيون سامسونگ K8

بهترين ميزان وضوح را با هيچ وضوحي به جز K8 نمي ‌توايند تجربه كنيد. رزولوشن K8 به قدري دقيق جزئيات را نمايش مي‌ دهد كه بيننده مي‌تواند حتي نوع بافت يك لباس يا لك‌ هاي روي صورت بازيگران فيلم را تشخيص دهد. قيمت تلويزيون سامسونگ K8 بيشتر از هر محصول ديگري است و جزء پر فروش ترين ها به شمار مي ‌رود.

تلويزيون سوني

يكي از مواردي كه در خريد يك تلويزيون مورد توجه افراد قرار خواهد گرفت كيفيت تصوير آن است. اين ويژگي بين ساير ويژگي‌ها از اهميت بيشتري برخوردار است كه بر قيمت تلويزيون سوني نيز تاثير مستقيم دارد. شركت سوني همواره در تلاش بوده است تا بتواند اين نياز مشتريان يعني توليد يك تلويزيون با كيفيت تصوير مطلوب را در دستور كار خود قرار دهد، و مشاهده مي­‌شود كه تقريبا اكثر تلويزيون­‌هاي اين برند از كيفيت تصوير مطلوبي برخوردار هستند.

در تلويزيون سوني با يك ريموت هوشمند همه دستگاه هاي خود را كنترل كنيد.

كانال هاي خود و ساير دستگاه ها را از طريق HDMI به تلويزيون هوشمند سوني متصل كنيد و همه آن ها را با استفاده از يك كانال هوشمند كنترل كنيد. طراحي باريك و گردتر با ميكروفون كنترل صوتي داخلي و طرح دكمه اي پيشرفته استفاده از آن را نيز بسيار آسان مي كند. همچنين خانه هوشمند خود را به راحتي كنترل كنيد. از صداي خود براي كنترل دستگاه هاي هوشمند خانه استفاده كنيد. تنظيم روشنايي يا كنترل ساير دستگاه هاي متصل را به راحتي انجام دهيد.

شهر لوازم خانگي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از شهر لوازم خانگي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. اطمينان از كيفيت كالا يكي از موارد مهمي است كه در خريد لوازم خانگي مورد توجه كاربران است و فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهاي قانوني اين اطمينان را به شما عزيزان مي دهد كه تمامي كالاهاي موجود در اين فروشگاه از مبادي رسمي و قانوني تامين شده اند و داراي كيفيت و ضمانت نامه مي باشند.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , تلویزیون , خرید تلویزیون , قیمت تلویزیون , تلویزیون سامسونگ , تلویزیون سونی , تلویزیون ال جی , قیمت تلویزیون سونی , قیمت تلویزیون سامسونگ , قیمت تلویزیون ال جی , ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: