تلویزیون تی سی ال بخرم یا سونی!؟
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

تلويزيون تي سي ال

برند  تي سي ال تلويزيون هاي خود را با كيفيت هاي FULL HD،4K  و ULTRA HD به بازار عرضه ميكند و مي ‌توانيد بسته به نياز خود يكي از اين پنل ها را سفارش دهيد.

تلويزيون‌ هاي تي سي ال در چهار رده اصلي از نظر اندازه اينچي به 39 اينچ و كمتر، 40 تا 49 اينچ، 50 تا 59 اينچ و 06 اينچ يا بيشتر دسته‌ بندي مي‌ شوند، كه همين موضوع بر قيمت تلويزيون تي سي ال تاثير مستقيم دارد.

همان طور كه مي دانيم دو مشخصه صدا و تصوير از مهم ترين معيارهاي انتخاب يك تلويزيون به ‌شمار مي‎ روند. از مهم ‌ترين مشخصات و ويژگي هاي تلويزيون تي سي ال كه آن را تبديل به برند محبوب سال كرده است، مي ‌توان به موارد زير اشاره نمود، كه در مقاله بهترين انتخاب بين تلويزيون هاي تي سي ال و سوني بيشتر آن را مورد بررسي قرار داده ايم:

  • فناوري  QLED تلويزيون تي سي ال
  • اتصال به اينترنت با تلويزيون تي سي ال
  • وجود حافظه داخلي در تلويزيون تي سي ال
  • طراحي بسيار باريك بدنه تلويزيون تي سي ال
  • وضوح تصوير بسيار بالا (ULTRA-HD-4K)  در تلويزيون تي سي ال
  • اتصال موس و كيبورد از دو طريق USB  و بلوتوث در تلويزيون تي سي ال

تلويزيون سوني

هر يك از مدل‌ ها و دسته بندي‌ هاي تلويزيون سوني در ابعاد گوناگون طراحي و توليد شده و شما مي ‌توانيد متناسب با ابعاد فضايي كه قصد داريد تا تلويزيون را در آن قرار دهيد و همچنين فاصله ‌اي كه بينندگان در حال تماشاي تلويزيون از آن خواهند داشت، دستگاه متناسبي را انتخاب و خريداري كنيد. تلويزيون‌ هاي LED و 4K سوني در سايزهاي 49، 55، 65، 75 و 85 توليد شده و دستگاه‌ هاي مختلفي از انواع مدل‌ ها و سري‌ ها در اين ابعاد توليد مي‌شوند، همچنين تلويزيون‌ هاي OLED سوني در ابعاد 55، 65 و 77 اينچ و همچنين مدل‌ هاي مختلف توليد مي‌شوند كه قيمت تلويزيون سوني با توجه به هر مدل متفاوت مي باشد و همچنين تلويزيون ‌هاي Full HD فقط در سايز 50 اينچ توليد و در دسترس هستند.

كيفيت تصوير 4K  تلويزيون سوني

تلويزيون‌ هاي 4K را با نام Ultra HD يا UHD نيز مي‌شناسند. فناوري 4K براي وضوح و كيفيت تصاوير، نوعي فناوري نوظهور است و رزولوشني برابر با 3840 در 2160 پيكسل و به طور كلي 8 ميليون پيكسل دارد. بنابراين وضوح و شفافيت تصوير 4K در حدود 4 برابر بهتر از تصاوير Full HD است. اين وضوح بيشتر، رنگ و عمق بيشتري به تصاوير مي ‌بخشد و تصاوير را بسيار زنده و شاداب مي ‌سازد. توجه كنيد كه بهتر است اين تصاوير را در تلويزيون‌ هايي با حداقل ابعاد 65 اينچ يا بزرگتر از آن مشاهده كرد. در اين ميان توجه به اين نكته ضروري است كه اگر تلويزيون‌ هاي LED سوني كه از سري مدل‌هاي قديمي‌ تري باشند، داراي كيفيت تصوير Full HD و مدل‌ هاي جديدتر داراي كيفيت تصوير 4K هستند.

شهر لوازم خانگي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از شهر لوازم خانگي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , تلویزیون , تلویزیون تی سی ال , تلویزیون سونی , قیمت تلویزیون , خرید تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: