بخاری گازی بدون دودکش
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

قيمت بخاري گازي براساس معيارهاي مختلفي مانند برند، قدرت گرمايش بخاري گازي و طراحي ظاهري تعيين مي شود كه قطعا هر چه بخاري داراي توان و اندازه بزرگتري باشد، قيمت آن بالاتر مي رود.

يكي از مهم ترين معيارها براي انتخاب بخاري گازي درنظر گرفتن متراژ خانه يا محلي است كه قرار است بخاري گرما بخش آن جا باشد. بر اين اساس، بخاري هاي گازي به دو دسته ديواري و زميني دسته بندي مي شوند كه با توجه به نياز خود مي توانيد نسبت به خريد بخاري از نوع ديواري يا زميني اقدام كنيد. بخاري ديواري در مقايسه با بخاري زميني كوچك بوده و فضاي كمتري را اشغال مي كند و عمدتا براي مكان هايي طراحي شده است كه متراژ پاييني دارند.

بخاري هاي بدون دودكش مي بايست مجهز به سيستم ODS باشند. اين سيستم به طور دائم ميزان اكسيژن فضا را كنترل مي كند و بر اساس آن، جريان گاز را در بخاري گازي برقرار مي كند. در صورتي كه به هر دليل ميزان اكسيژن فضايي كه بخاري در آن قرار دارد به كمتر از 18 درصد برسد، اين سيستم به طور اتوماتيك جريان گاز را قطع مي كند و تا زماني كه محيط كاملا تهويه و پاك نشده و همه چيز به حالت عادي برنگشته، اجازه روشن شدن بخاري را به شما نمي دهد. به همين خاطر است كه سيستم  ODSبخاري گازي بدون دودكش جذاب و كارآمد به نظر مي رسد.

لازم به ذكر است كه بدانيد، ترموكوپل از قطعاتي است كه براي امنيت بيشتر بخاري بسيار ضروري است. عملكرد اين سيستم به اين شرح است كه در صورت خاموش شدن شعله يا قطع و وصل شدن جريان گاز، گردش گاز به طور اتوماتيك متوقف مي شود و از اين رو از نشت گاز در محيط جلوگيري شده و خطر گاز گرفتگي يا انفجار محل به طور قابل توجهي كاهش مي يابد.





:: برچسب‌ها: بخاری , شهر لوازم خانگی , انتخاب سنتر , بخاری گازی , خرید بخاری , خرید آنلاین بخاری , بخاری بدون دودکش ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: