زودپزها
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در لوكس بلاگ مي توانيد مطالب بيشتري در رابطه با لوازم برقي و محصولات خانگي بخوانيد. يكي از ظروف پخت و پز بسيار مهم در هر خانه و آشپزخانه، زودپز است. زودپز كمك رساني عالي براي پخت سريع غذا به خصوص براي بانوان شاغل مي باشد. زودپز با آزاد نكردن بخار آب درون محفظه خود، فشار را بالا مي برد. اين عمل باعث مي شود آب در دماي بالاتري بجوشد و اين دماي بالاتر باعث مي شود كه غذا سريع تر بپزد. زودپزها را نمي توان جزو دستگاه هاي جديد به حساب آورد به اين دليل كه از زمان هاي قديم تر از آن ها استفاده ميشد، اما نمونه هاي پيشرفته تر آن ها غالبا به صورت چند كاره و برقي هستند.

زودپزها به دو دسته رو گازي (غير برقي) و برقي تقسيم بندي مي شوند.

قبل از خريد و قيمت زودپز به جنس بدنه و نچسب بودن  و لوازم جانبي كه بيشتر در رابطه با آن توضيح ميدهيم توجه كنيد.

جنس بدنه: بهترين جنسي كه مي ‌توانيد بخريد استيل ضد زنگ است. برخي از مدل‌ها از آلومنيوم ساخته شده كه نه تنها مقاوم نيستند بلكه ممكن است با برخي از مواد غذايي واكنش نشان دهند و حتي براي سلامت مضر باشند.

لوازم جانبي: لاستيك دور درب زودپز يكي از انواع مواردي است كه بايد هنگام خريد به آن توجه كنيد. معمولا برندهاي مطرح زودپز يك عدد لاستيك را به عنوان زاپاس در بسته بندي قرار مي‌دهند با اين حال بايد توجه داشته باشيد كه بعد از آن نيز بتوان در صورت نياز يكي از آن‌ها را به راحتي از بازار تهيه كرد.

نچسب بودن: خوب ديگر آن روزها گذشت كه از زودپزهايي استفاده مي‌كرديد كه براي تميز كردن آن بايد هزاران سختي را تحمل كنيد. امروزه زودپزهايي توليد و روانه بازارشده اند كه سطح داخلي آن نچسب بوده و تميز كردن و شستن آن بسيار ساده است.

فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر كليه محصولات لوازم خانگي از جمله زودپز را با قيمت مناسب ارائه مي دهد. لازم به ذكر است كه شما با خريد از فروشگاه اينترنتي انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندي از تخفيفات نقدي جشنواره انتخاب سنتر، از هديه اولين خريد آنلاين نيز بهره مند مي شويد. براي اطلاعات بيشتر در رابطه با فروشگاه انتخاب سنتر مي توانيد يوتيوب انتخاب سنتر را دنبال كنيد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , زودپز , زود پز , زودپز برقی , زود پز برقی , خرید زودپز , خرید آنلاین زودپز برقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: