میوه خشک کن ها
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

در بلاگ اسکای می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. میوه خشک یکی از تنقلات و خوراکی‌های سالم بشمار می رود که از گذشته به طور سنتی تولید شده است و محبوبیت زیادی در بین مردم داشته و امروزه نیز با وجود انواع دستگاه میوه خشک کن، چیپس ‌های میوه متنوعی در بازار وجود دارد. در این مقاله نکات قبل از خرید میوه خشک کن را برای شما توضیح می دهیم تا در منزل به راحتی این خوراکی سالم و مقوی را آماده کنید. امیدوارم برای شما مفید باشد.

گنجایش و ظرفیت

طبقات روی هم که به جریان عمودی و یا به صورت کشویی که به جریان افقی شناخته میشوند شما باید دستگاه هایی با تعداد طبقه متفاوت با توجه به میزان نیاز خود خریداری کنید. لازم به ذکر است که کنترل نفوذ هوا و گرما به میوه خشک کن های کشویی برای هر طبقه انحصاری است و معمولاً برای دستگاههایی که عمودی هستند به صورت کلی است.

تنظیم دما

میوه های مختلف در دما و زمان های مختلف خشک می شوند. از آنجا که این مواد مصرفی به مقادیر مختلف گرما و خشک شدن در یک درجه حرارت خاص نیاز دارند ، بهتر است دستگاهی تهیه کنید که دامنه وسیعی از دما را داشته باشد و بتواند آن مقدار گرما را با ترموستات به درستی تنظیم و تثبیت کند.

توان

توان بهترین دستگاه میوه خشک کن از 200 وات تا 600 وات متغیر است. درست است که هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد ، بهتر است ، اما توجه داشته باشید که هر محصول به گرما و دمای خاص خود احتیاج دارد و اینگونه نیست که هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد ، مدت زمان خشک شدن میوه کمتر است.

تایمر

تایمر یکی از ویژگی هایی است که در تعدادی از بهترین دستگاه های میوه خشک کن وجود دارد. تایمر موجود در میوه خشک کن به شما امکان می دهد دستگاه را بدون سرزدن مکرر تنظیم کنید، در این صورت دستگاه پس از زمان مورد نظر خاموش می شود و اجازه نمی دهد میوه خیلی خشک شود. این ویژگی علاوه بر استفاده آسان ، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله میوه خشک کن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی , میوه خشک کن خشک کن میوه , فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: